قیمت دستگاه شیرینگ شیرزاد

venus

عضو انجمن
یکی از مهم ترین دستگاه هایی که در صنایع بزرگ و کوچک برای بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد، شیرینگ پک است. در واقع می توان گفت شیرینگ پک یک روش بسته بندی است که در آن با استفاده از نایلون های مخصوص و گرما بسته بندی محصولات انجام می شود. این دستگاه دارای مدل های مختلفی می باشد که بر حسب نوع محصولی که می خواهید بسته بندی نمایید و نیاز مجموعه تولیدی می توانید یکی از انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ پک را تهیه نمایید.



دستگاه بسته بندی شیرینگ پک​

شیرینگ پک Shrink pack یکی از مهم ترین روش های بسته بندی است که با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می شود. عملکرد دستگاه شیرینگ پک به این گونه است که با استفاده از گرمای مناسب نایلون و یا همان فیلم شیرینگ را متناسب با اندازه محصولات به دور آن ها جمع می کند و به اصلاح محصول بسته بندی می شود. دستگاه شیرینگ پک در صنایع محتلف کاربرد دارد و دارای انواع مختلفی است. استفاده از این دستگاه برای بسته بندی محصولات به دلیل سرعت، کیفیت و قیمت مناسب دستگاه شیرینگ پک بسیار مناسب است.
این مدل از دستگاه بسته بندی دارای دو قسمت مهم دوخت و تونل حرارتی می باشد. در قسمت دوخت نایلون شیرینگ بر روی محصول برش داده و فیکس می شود. در این قسمت با استفاده از مکانیزم هایی خاص فیلم شیرینگ ثابت نگه داشته تا وارد مرحله تونل شود. در قسمت تونل نیز با استفاده از حرارت نایلون بر روی محصولات قرار گرفته و محکم می شود. سپس با استفاده از فن ها خنک کننده فیلم شیرینگ خنک شده و امر بسته بندی پایان می پذیرد.

انواع دستگاه شیرینگ پک​

همان طور که اشاره شد این دستگاه بسته بندی دارای انواع مختلفی می باشد که بر حسب نوع محصول و نیاز برای بسته بندی می توانید یکی از این مدل ها را انتخاب نمایید. از انواع پرکاربرد این محصول می توان به این موارد اشاره نمود:

  • دستگاه شیرینگ پک تونلی
  • شیرینگ پک نیمه اتوماتیک و اتوماتیک
  • شیرینگ پک کابینی دستی

دستگاه شیرینگ پک تونلی​

مدل های تونلی دارای سرعت بسته بندی بسیار سریعی هستند و معمولا در در کاخانه های و شرکت های صنعتی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. در این نوع بسته بندی از تونل های حرارتی استفاده می شود و قابلیت کنترل دما، تنطیم جریان هوا و سرعت حرکت بر روی نوار نقاله وجود دارد. از این محصولات می توان برای بسته بندی چند کالا در کنار هم استفاده نمود. فیلم های مورد استفاده برای بسته بندی در این مدل معمولا از نوع پی وی سی و pof می باشد. این مدل از دستگاه بسته بندی دارای سه مدل شیرینگ پک تونلی گازی، برقی و دوگانه سوز است که عمده تفاوت آن ها در نوع مصرف سوخت مورد استفاده می باشد.

دستگاه شیرینگ پک کابینی​

در دستگاه کابینی بر خلاف دستگاه تونلی برای بسته بندی محصولات کوچک و تکی مانند کتاب، محصولات غذایی و ... استفاده می شود. این مدل از دستگاه های بسته بندی به صورت نیمه اتوماتیک در بازار موجود می باشند و مکانیزم عملکرد در آن ها به این صورت است که محصول به صورت دستی در داخل نایلون بسته بندی قرار گرفته و به بخش تونل حرارتی ارسال می شود. در تونل حرارتی عمل انقباض و بسته بندی انجام می شود. به طور معمول فرآیند بسته بندی هر محصول 10 ثانیه به طول می انجامد. از دستگاه شیرینگ کابینی در محل هایی مانند رستوران ها، هتل ها، قنادی ها و .. استفاده می شود.



نحوه کارکرد دستگاه بسته بندی شیرینگ پک​

بسته بندی توسط شیرینگ پک دارای مراحل مختلفی می باشد. این بسته بندی به طور کلی بدین صورت انجام می پذیرد.

  1. در مرحله اول محصول مورد نظر برای بسته بندی وارد بخش دوخت می شود. در این قسمت تیغه دوخت قرار دارد که باعث می شود نایلون شیرینگ دور محصول قرار گیرد.
  2. در این مرحله محصولات که فیلم شیرینگ بر روی آن ها قرار گرفته وارد یک تونل حرارتی می شوند. در این تونل حرارتی نایلون شیرینگ بر روی محصول کشیده شده و منقبض می شود. این تونل می توان گازی، برقی و یا دوگانه سوز باشد و باید دمایی حدودا 180 درجه سانتی گراد را تولید نماید.
  3. در مرحله آخر با استفاده از فن های خنک کننده موجود بر روی دستگاه بسته بندی، حرارت نایلون های کشیده شده بر روی محصولات گرفته می شود.

مزیت های استفاده از دستگاه شیرینگ پک​

از مزایای استفاده از این دستگاه برای بسته بندی می توان به این موارد اشاره نمود:

  • جلوگیری از ورود و نفوذ رطوبت و گرد و غبار به داخل بسته بندی
  • جلوگیری از شکستن محصول و یا پاره شدن بسته بندی و کارتن محصولات
  • حمل و نقل ساده و سریع محصولات
  • یک بسته بندی شفاف است که می توانید زیبایی را هم به این شفافیت اضافه نمایید.
  • در برخی از محصولات باعث افزایش عمر مفید محصول و امکان افزایش نگهداری طولانی تر آن ها می شود.
شما می توانید از طریق خرید این محصولات از ماشین سازی شیرزاد بسته بندی بدون دردسر و سریع محصولات خود را تجربه نمایید. قیمت دستگاه شیرینگ پک در ماشین سازی شیرزاد بسیار مناسب و به صرفه است. همچنین این دستگاه های بسته بندی دارای بالاترین کیفیت می باشند.



https://www.aparat.com/v/ZnziT
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا