فال روزانه 7 آذر 1399

shaho

عضو انجمن

فال روزانه آنلاین 7 آذر 1399​


فال روزانه در روز 7 آذر 1399 برای متولدین فروردین ماه​


شما امروز کاملا خوش بين هستيد، اما اگر فرد ديگري فکر کند که شما خيلي هم واقع‌بين نيستيد با او لجبازي خواهيد کرد. حقيقت اين است که شما در فکر اين هستيد که مشکلات جدي و مهم را تجزيه و تحليل کنيد، اما اهداف شما آنقدر بزرگ هستند که نمي‌توانيد آن تصوري که ديگران ازتان انتظار دارند را برآورده سازيد. از ايده‌هاي خود دفاع نکنيد؛ فقطبا ايمان و اعتقاد کامل عمل گرا باشيد.



فال روزانه در روز 7 آذر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه​


هم اکنون وارد شدن به يک رابطه دوستانه جديد مزاياي خيلي زيادي براي شما دارد. اما گر به جزئيات بي توجه باشيد، کارهاي خيلي ارزشمند شما ضايع خواهد شد. فضايي خيلي رمانتيک که همه چيز رويايي به نظر مي‌رسد ايجاد نکنيد. داشتن افکار مثبت معجزه آسا خواهد بود، اما اين افکار نمي‌تواند جايگزيني براي کارها و مسئوليت‌هاي به حساب بيايد! پس پاهايتان بايد روي زمين باشد و واقع بين باشيد.



فال روزانه در روز 7 آذر 1399 برای متولدین خرداد ماه​


شما و دوست‌تان امروز تصميم مي‌گيريد که هر دو و با کمک يکديگر رابطه‌تان را بهتر کنيد و اين دوستي کهنه و قديمي‌احساس تازه‌اي به شما مي‌دهد. شايد هم فرد جديدي وارد زندگي‌تان شود و شما را تحت تاثر قرار دهد که محيطي خاص براي خود خلق کنيد. هر کدام از اين اتفاق‌ها بيفتد، بهترين کار اين است که کمي‌‌از روياپردازي بيرون آمده و به واقعيت نزديک شويد. در اين صورت در زندگي‌تان مجزه رخ مي‌دهد!



فال روزانه در روز 7 آذر 1399 برای متولدین تیر ماه​


مشكلات اخيري كه برايتان به وجود آمده مجبورتان كرده ثبات قدم بيشتري داشته باشيد، درحاليكه شما خواهان تغيير كردن بوديد. متاسفانه اگر شما سعي كنيد راه حلي براي اين مشكلات لاينحل پيدا كنيد، بيشتر نااميد خواهيد شد. باوجود اينكه امروز خيلي دوست داريد چيزهاي جديدي به دست بياوريد، ولي اول از همه بايد به خاطر چيزهايي كه تابحال در زندگي‌تان داشته‌ايد شكرگزار باشيد.



فال روزانه در روز 7 آذر 1399 برای متولدین مرداد ماه​


شما روزهاي نسبتا سختي را پشت سر گذاشته‌ايد و هم اكنون در حال استراحت كردن مي‌باشيد. امروز شما به جاي جستجو كردن در احساسات عميقتان بيشتر دوست داريد موقعيت خود را ثابت نگه داريد و اين كار باعث آسايش و راحتي اطرافيان‌تان نيز به مي‌شود. فقط حواستان را جمع و چشم‌هايتان را باز كنيد، چون ممكن است اين روزها خيلي زياد پول خرج كنيد.



فال روزانه در روز 7 آذر 1399 برای متولدین شهریور ماه​


امروز شما خيلي حساس شده‌ايد، ولي درست نيست كه احساسات خود را انكار كنيد. در حقيقت حالا كه شما احساس دلتنگي مي‌كنيد، ممكن است ارتباط خود را به طور كامل با همكاران و دوستان‌تان نيز قطع كنيد. اما شما نمي‌توانيد كاري براي اين تنهايي‌تان بكنيد؛ اين مشكل تا چند روز آينده خود به خود برطرف مي‌شود. در عوض به دنبال راه‌هايي براي سرگرم كردن خودتان باشيد.



فال روزانه در روز 7 آذر 1399 برای متولدین مهر ماه​


شما هم اکنون نسبت به افراد ديگري که در زندگي‌تان وجود دارند خيلي قدرشناس هستيد، چراکه بدون آنها زندگي شما خيلي کسل کننده خواهد بود. به خصوص امروز آنها مي‌توانند با فعاليت‌هاي و بحث‌هاي جالب به زندگي تان جلوه تازه‌اي ببخشند. اگر شما خيلي هم نمي‌خواهيد در مرکز توجه باشيد و مي‌خواهيد فعاليت‌هايتان را کمتر کنيد، اما اگر منعطف‌تر باشيد و با آنها همراه شويد خوشحال‌تر خواهند شد.



فال روزانه در روز 7 آذر 1399 برای متولدین آبان ماه​


شما دوستي‌ها و روابط خود را خيلي جدي گرفته‌ايد و امروز هم با وجود پلوتو در خانه يازدهم يعني خانه ارتباطات تشويق‌تان مي‌كند تعهداتي كه به افراد مورد علاقه‌تان داده‌ايد را دوباره بررسي كنيد. البته اين تعهدات ارتباطي به تعهدات عاطفي و احساسي شما ندارد، بلكه مربوط به همكلاسي‌ها و يا همكاران‌تان مي‌باشد. شما الان نبايد زياد از آنها توقع داشته باشيد، براي اينكه شور و اشتياق زيادتان ممكن است آنها را از شما دور كند. شما بايد راهي مناسب براي بروز دادن احساسات خود پيدا كنيد.



فال روزانه در روز 7 آذر 1399 برای متولدین آذر ماه​


شما امروز به خصوص اگر اعتقاد داشته باشيد که چيزهاي خيلي زيادي داريد که به خاطرشان شکر گزار باشيد، احساس خيلي خوبي خواهيد داشت. شما آنقدر به آينده خود خوش بين هستيد که تا اندازه‌اي در برنامه‌ريزي‌هاي خود نامرتب و بي نظم عمل مي‌کنيد. به جاي اينکه آينده‌تان را بر پايه خيالات واهي بسازيد، مطمئن شويد که استراتژي‌هايتان بر اساس واقعيت هستند.



فال روزانه در روز 7 آذر 1399 برای متولدین دی ماه​


اگرچه شما فرد آينده نگري هستيد، اما ظاهراً نمي‌توانيد از وقت‌هاي آزاد خود استفاده كرده و به مسافرت يا پيك نيك برويد. شايد الان وقت اين فرا رسيده كه بفهميد ديگران مي‌توانند براي مدتي بدون شما و به تنهايي خودشان از پس كارها بربيايند. حتي اگر براي اين كار مجبور شويد با يكي از همكارانتان بحثي جدي داشته باشيد، بدانيد كه اگر فقط يك بار بهشان بگوييد كه نياز به استراحت داريد مي‌توانيد نظر موافق آنها را جلب كنيد.



فال روزانه در روز 7 آذر 1399 برای متولدین بهمن ماه​


امروز خيلي خوش بين و خوشحال هستيد و ديگران بهتان توجه مي‌کنند. شما نيز خيلي راحت با آنها ارتباط برقرار مي‌کنيد، براي اينکه خودتان هم دوست داريد در کانون توجه ديگران باشيد. شما به خاطر اينکه لحظات به يادماندني با دوستان‌تان داشته باشيد، ترجيح مي‌دهيد دوستي‌هايتان در خفا و به دور از چشم مردم باشد. اين کار از نگراني‌هايي که در جمع‌هاي شلوغ به وجود مي‌آيد جلوگيري مي‌کند.



فال روزانه در روز 7 آذر 1399 برای متولدین اسفند ماه​


با وجود اينکه امروز براي بيشتر مردم روز تعطيل به حساب مي‌آيد، ولي شما مي‌خواهيد زندگي خود را از نظر حرفه‌اي مورد بررسي قرار دهيد. موضوع شغلي شما حتي در شام‌هاي روزهاي تعطيل نيز بحث داغي خواهد بود. از تصميم گيري نهايي و برنامه‌ريزي‌هاي جزئي نترسيد. فقط براي خودتان فضاي خيلي بزرگي ترسيم کنيد که هر چيزي امکان پذير باشد. هم اکنون بزرگترين محدوديت‌ها ساخته و پرداخته ذهن خودتان هستند.



The post فال روزانه 7 آذر 1399 appeared first on فال آنلاین نورگرام ♋.

ادامه مطلب...
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا