فال روزانه 12 آذر 1399

shaho

عضو انجمن

فال روزانه آنلاین 12 آذر 1399​


فال روزانه در روز 12 آذر 1399 برای متولدین فروردین ماه​


ممكن است شما از كارهاي تكراري كه اخيرا مجبور به انجام آنها هستيد خسته شده باشيد و كمتر مايل باشيد كه روي وظايفي كه شما را از لحاظ روحي ارضا مي‌كند تمركز كنيد. امروز دائم در حال خيالبافي درباره يك زندگي عالي و ايده‌آل در آينده كه به نظرتان مي‌رسد دور از دسترس شماست، هستيد. درباره اينكه چگونه بايد به آنجا برسيد نگران نباشيد. زماني كه خيالبافي‌تان را پايان داديد سعي كنيد از تمرين‌هاي ذهني لذت ببريد. به لحظه حال برگرديد و كاري را انجام دهيد كه بتوانيد يك تغيير واقعي در زندگي‌تان ايجاد كنيد.



فال روزانه در روز 12 آذر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه​


شما آماده يك تغيير هستيد و فقط مي‌خواهيد كه اين تغيير به روش شما باشد. نيازها و احتياجاتي كه اخيرا داشته‌ايد همه تحت كنترل هستند اما ممكن است ديگران نگران باشند كه چگونه مي‌خواهيد از پس‌آنها برآييد زيرا نمي‌دانند كه شما همه آنها را تحت كنترل خود داريد. علاوه بر اين، شما طرحي در ذهن داريد كه فقط بايد فرصت لازم را بدست بياوريد تا استارت كار را بزنيد و تلاش‌تان را شروع كنيد. اگرتلاش نكنيد هيچ وقت نخواهيد فهميد كه چه چيزي انتظار شما را مي‌كشد.



فال روزانه در روز 12 آذر 1399 برای متولدین خرداد ماه​


با وجود اينكه شما الان خيالباف به نظر مي‌رسيد، اما هيچ چيز نمي‌تواند شما را از طراحي يك ماجراجويي كوچك باز دارد. شما بزرگ فكر مي‌كنيد و به راحتي مي‌توانيد سفري طولاني با كوله پشتي‌تان به ناهموارترين نقاط جهان يعني ارتفاعات تبت داشته باشيد. ممكن است ديگران به شما بخندند زيرا فكر مي‌كنند كه اين افكار شما بسيار عجيب و غريب است. اما خنده آخر را شما به آنها مي‌كنيد در حاليكه داريد از بلندترين نقطه كره زمين برايشان كارت پستال مي‌فرستيد.



فال روزانه در روز 12 آذر 1399 برای متولدین تیر ماه​


معمولا ‌شما كسي هستيد كه مي‌خواهد به كسي كه مهر مي‌ورزد و دوستش دارد نزديك شود و شريك كردن احساسات‌تان با او بهترين راهي است كه مي‌توانيد به وسيله آن به آن صميمت و نزديكي كه مورد نظرتان است برسيد. اما باز كردن دريچه قلب‌تان براي شما آسان نيست. مخصوصا اگر اخيرا توانايي‌تان براي اطمينان كردن به ديگران را محك زده باشيد. در مقابل ترس‌هايتان بايستيد كه باعث مي‌شود قوي تر از آن ‌چيزي شويد كه هميشه فكرش را مي‌كرديد.



فال روزانه در روز 12 آذر 1399 برای متولدین مرداد ماه​


ورود ماه به دومين خانه از روابط شما مي‌تواند يك شراكت فعال از شما يا ديگران را امتحان كند، ديگراني كه فكر مي‌كنند آزادي بيشتر بسيار مهمتر از وابستگي است. نيازي به گفتن نيست. اين يك مسير عادي براي رسيدن به درصد بالايي از صميمت نيست. فط به ياد داشته باشيد كه شما مي‌توانيد فضاي اضافي براي تنفس ايجاد كنيد اگر با خودتان رو راست باشيد.



فال روزانه در روز 12 آذر 1399 برای متولدین شهریور ماه​


ممكن است امروز احساس كنيد كه آن شخص هميشگي نيستيد و دوست نداريد همان وظايف تكراري روزانه را – چه در خانه و چه در محل كار – انجام دهيد. همان طور كه تا الان بوده؛ شايد مشتاق باشيد كه به طور كلي رويكرد جديدي در زندگي داشته باشيد و اگر كسي چيزي بداند كه شما ندانيد، مشتاق هستيد كه شاگرد ممتاز آن كلاس باشيد. يادتان باشد آموزش و تحصيل ضروري ترين جزء نيست اما مي‌تواند يكي ا ز مهم ترين بخش‌هاي كار باشد.



فال روزانه در روز 12 آذر 1399 برای متولدین مهر ماه​


امروز آماده پذيرفتن يك ريسك هستيد مخصوصا اگر بدانيد كه شادي و نشاط را در زندگي شما افزايش مي‌دهد. اين براي شما مي‌تواند زماني بسيار خلاقانه و مفيد باشد و بسيارمهم است كه به شما خوش بگذرد و بتوانيد همزمان شخصيت دروني و هنرمند خود را به نمايش بگذاريد. شما مي‌توانيد اين كار را هم در محل كار انجام دهيد، ‌هم در زمان بازي، چون اين دو به طرز ظريفي به هم مربوط هستند.



فال روزانه در روز 12 آذر 1399 برای متولدین آبان ماه​


‌حتي اگر تاريچه زندگي شما عجيب‌تر از داستان و رمان است، ‌ممكن است مايل باشيد امروز نقش محوري داشته باشيد و داستان‌تان را با ديگري درميان بگذاريد. به علاوه، ممكن است بخواهيد بخش‌هاي خاصي از زندگي شخصي‌تان را براي خودتان نگه داريد. البته اين حق شماست اما فكر كنيد كه چه چيزي را از قلم انداخته‌ايد كه مي‌تواند ديدگاه شخصي را درباه شما عوض كند طوري كه شما متوجه نشويد. صادق باشيد و تمام واقعيت را بگوييد.



فال روزانه در روز 12 آذر 1399 برای متولدین آذر ماه​


امروز برايتان سخت است كه تمركز داشته باشيد، به خاطر اينكه خيلي چيزها توجه شما را به خود جلب كرده‌اند و كنجكاوي شما سخت تحريك شده است. ممكن است برايتان امكان آن نباشد كه از كنارآنها بي‌توجه بگذريد. هوز هم بهتراست كه به آموختن چيزهاي جديد علاقه نشان دهيد به جاي اينكه همواره در يك مكان ثابت بمانيد و كارهاي ثابتي بكنيد كه شما را ارضا مي‌كند. عطش خود را به دانستن يا بررسي‌هاي عقلاني فرو بنشانيد.



فال روزانه در روز 12 آذر 1399 برای متولدین دی ماه​


امرزو ممكن است بسيار عصباني باشيد. به خاطر اينكه در مخمصه جديد گير افتاده‌ايد و ترجيح مي‌داديد كه وضعيت را به عقب بازگردانيد. اما ماندن در گذشته سودي ندارد زمانيكه آينده به سرعت در حال جلو آمدن است. قبول اين واقعيت كه زندگي شما در بسياري از موارد تغيير خواهد كرد مي‌تواند اولين گام به سمت بازيافتن امنيت و اطمينان شما باشد.



فال روزانه در روز 12 آذر 1399 برای متولدین بهمن ماه​


عجيب اينكه، حالا كه ماه درخشان ثابت شما براي امروز واقع شده است،‌ شما احساس مي‌كنيد نوسانات روحي شما قوي‌تر و بيشتر شده است. ممكن است فاصله‌اي كه معمولا بين افكار و احساسات‌تان مي‌گذاريد دوست داشته باشيد. اما حالا به نظر مي‌رسد اين دو به طور عجيبي بهم آميخته‌اند. نيازي نيست كه رشته‌هاي عاطفي و ذهني‌تان را از هم جدا كنيد. فقط مشاهده كنيد كه اين دو جهت مخالف چگونه با يكديگر بسيار يكدست كار مي‌كنند.



فال روزانه در روز 12 آذر 1399 برای متولدین اسفند ماه​


ورود ماه به دوازدهين خانه از تصورات شما مي‌تواند نقطه شروع يك خيال باشد. اما شما نياز داريد كه ناباوري‌تان را درباره رويا و خيال كنار بگذاريد. انرژي‌تان را براي اينكه مشخص كنيد داستان چيست هدر ندهيد و حقايق را از دست ندهيد. فقط ارزش تمام يك داستان كه به طور شاهكاري خلاقانه و راجع به زندگي است عبارت است از اينكه: شما هميشه وقت براي برگشتن به گذشته داريد و مي‌توانيد آن را در روز ديگري تجزيه و تحليل كنيد.



The post فال روزانه 12 آذر 1399 appeared first on فال آنلاین نورگرام ♋.

ادامه مطلب...
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا