طریقه استفاده از واتس آپ تحت وب

dornaz

عضو انجمن

واتساپ وب یک قابلیت بسیاری کاربردی ارائه شده توسط این برنامه است که به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق کامپیوتر و مرورگر به راحتی به واتساپ تحت وب دسترسی پیدا کنند. نسخه وب واتساپ یکی از قابلیت های بسیار جذاب و کاربردی و البته وجه تمایز اصلی آن با برخی از پیام رسان ها است. به همین دلیل نیز در این مقاله تصمیم داریم به واتساپ وب و آموزش نحوه ورود به واتساپ از طریق وب بپردازیم. پس اگر می خواهید با نحوه استفاده از واتس آپ وب بیشتر آشنا شوید و از مزایای نسخه تحت وب واتساپ بهره مند شوید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

واتساپ وب چیست؟

این قابلیت برای آن دسته از افرادی که تمایلی به نصب واتساپ روی کامپیوتر خود ندارند و می خواهند به راحتی و بدون دردسر از طریق کامپیوتر نیز وارد برنامه whatsapp شوند، بسیار مناسب است. در واقع با استفاده از واتس آپ تحت وب شما می توانید بدون نیاز به طی کردن مراحل مربوط به نصب نسخه دسکتاپ واتساپ به راحتی از طریق مرورگر خود وارد این برنامه محبوب شوید.

به نسخه موبایلی واتساپ روی گوشی خود وارد شوید. در بالای سمت راست صفحه اصلی این برنامه علامت سه نقطه وجود دارد. آن را لمس کنید تا منوی جدید نمایش داده شود.



در این مرحله گزینه Linked devices را انتخاب نمایید.


روی دکمه Link a device را انتخاب نمایید.


اگر اولین بار است که وارد بخش مربوط به واتس اپ وب گوشی خود شده اید، یک صفحه همانند تصویر زیر را خواهید دید که نحوه اسکن QR کد را به شما آموزش می دهد. با لمس گزینه Ok این مرحله را پشت سر بگذارید.


وارد نسخه وب واتساپ شوید. در نتیجه آن صفحه ای همانند تصویر زیر در مرورگر شما باز می شود که یک QR کد در آن نشان داده می شود.


از باکس مربوط به QR کدی که در گوشی تلفن همراهتان نمایش داده می شود، استفاده کرده و با نگه داشتن باکس رو به روی QR کد تولید شده توسط واتساپ وب، آن را اسکن نمایید.

صفحه مربوط به چت ها و گروه های واتساپ شما پدیدار خواهد شد.



طبق جدیدترین آمارها بیش از 70 درصد افراد بالای 18 سال در ایران از پیامرسان واتساپ استفاده می کنند. قاعدتا خیلی از آنها نیاز به استفاده از واتساپ وب دارند.. یعنی نیازمند روش هایی هستند که بتوانند از نسخه وب واتساپ یا واتساپ تحت وب استفاده کنند. یکی از قابلیت های منحصر به فرد واتساپ که با استقبال بسیار زیاد کاربران این اپلیکیشن موبایلی مواجه شده است، امکان استفاده از نسخه وب واتساپ است. بدین ترتیب شما می توانید به راحتی می توانید با واتساپ تحت وب در راستای ورود به واتساپ اقدام کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن وارد برنامه واتساپ خود شوید. بعد از استفاده نیز در راستای حفظ امنیت اطلاعات خود در نهایت نیز می توانید با ترفندی که در ادامه به شما آموزش داده می شود از نسخه وب خارج شوید و در صورت تمایل به ورود دوباره با اسکن QR کد جدید این کار را انجام دهید.

در یک مقاله به طور کامل در مورد واتساپ وب نکات مختلف را تشریح کرده ایم. برای مطالعه این مقاله از لینک زیر استفاده کنید:

منبع : mizbanfa.net/mag/use-whatsapp-web
 
آخرین ویرایش:


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا