سایت های دانلود از یوتیوب

dornaz

عضو انجمن

سایت دانلود ویدیو از یوتیوب یکی از تکنیک های امروزی است که کاربران تمام سیستم عامل ها می توانند از آن استفاده کنند. به معرفی سایت دانلود ویدیو از یوتیوب پرداختیم تا بتوانید به راحتی از طریق سایت ویدیوهای یوتیوب را مستقیما دانلود کنید. از آن جایی که به علت گرانی و سرعت کم اینترنت، نمی توان برای چند بار به صورت آنلاین یک ویدیو را مشاهده کرد، راهی به جز دانلود ویدیو از یوتیوب با لینک مستقیم باقی نمی ماند. روش های متعددی برای دانلود کردن ویدیو از یوتیوب وجود دارد که می توانید در دستگاه های اندرویدی یا کامپیوتر و حتی ios از آن ها کمک بگیرید.

سایت برای دانلود از یوتیوب​


استفاده از سایت های دانلودر فیلم یکی از روش های کمکی برای دانلود ویدیو از یوتیوب با لینک مستقیم و بدون نرم افزار با کیفیت بالا محسوب می شود. صرفا با قرار دادن لینک ویدیو قادر به دانلود فرمت ها و کیفیت های مختلفی از ویدیو هستید. همانطور که اشاره شد سایت های مختلفی برای دانلود از یوتیوب وجود دارد. در لیست زیر انواع سایت دانلود مستقیم از یوتیوب را مشاهده می کنید.


• qvideodownloader.com
• 2. givefast.link
• 3. savefrom.net
• 4. Youtubemp4.to
• 5. و...


در ادامه قصد داریم طریق دانلود ویدئو از یوتیوب را در یکی از این سایت ها آموزش دهیم. شما کافی است متناسب با آموزش که در قسمت بعدی ارائه می شود ویدئو های مدنظر خودتان را از سایت های پیشنهادی دانلود و ذخیره سازی کنید.


Youtubemp4.to یکی از سایت های کاربردی برای دانلود ویدئو از یوتیوب است. برای دانلود از آن باید به طریقی که در ادامه می آید عمل کنید:

1- در ابتدا لینک آدرس ویدیو برای کردن شیر انتخاب کنید.


2- سپس لینک را کپی کنید.


3- در کادر مربوطه لینک را پیست کنید.


4- در مرحله بعد هر کیفیتی که مدنظرتان است را انتخاب کنید. فرآیند دانلود را به سادگی انجام می شود.


اما اگر نیاز به دانلود صدای یک ویدئو دارید می توانید از یک سایت بسیار خوب یعنی fastfrom.com استفاده کنید. مراحل کار با این سایت نیز بسیار ساده است. یکی از بهترین ویژگیهای این سایت این است که علاوه بر دانلود از یوتیوب شما می توانید از سایت های مختلف دیگر یمانند تد، دیل موشن و ... نیز استفاده کنید.

1-برای استفاده از این سایت در ابتدا باید لینک مورد نظر خود را از یوتیوب کپی کنید. سپس به سایت fastfrom.com مراجعه کنید.

2- در صفحه اصلی سایت و در کادر بزرگ آن، لینک ویدئوی یوتیوب را پیست کنید.


3- در مرحله بعد لینک های مختلف دانلود نمایان می شود. که هم در آنها ویدئو و هم ویس هست.


از آنجایی که سایت یوتیوب در حالت عادی مسدود است، برای استفاده از سایت های دانلود ویدیو نیز لازم است که از برنامه های تغییر آی پی استفاده کنید. در صورتی که امکان دانلود ویدیو از یوتیوب با لینک مستقیم از طریق سایت فراهم نبود می توانید سرور کشورها در برنامه تغییر آیپی را عوض کنید.

در صورت تمایل به مشاهده لیست سایت های مناسب برای دانلود ویدیو از یوتیوب می توانید از وب سایت ما دیدن نمایید:

منبع: mizbanfa.net/mag/download-from-youtube
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا