دستگاه پرکن جامدات

venus

عضو انجمن
دستگاه های پرکن اقسام گوناگونی دارند. یک نوع از آن، دستگاه پر کن مایعات است که در مطلب جداگانه به آن پرداخته ایم. در این مطلب راجع به دستگاه پرکن و دربند جامدات توضیحاتی ارائه می دهیم. این دستگاه برای پر کردن محصولات و مواد جامد کارایی دارد و انواع مختلفی را شامل می گردد.

دستگاه پرکن جامدات در سه نوع اتومات، نیمه اتومات و دستی تولید و ارائه می گردد. گروه شیرزاد ماشین البرز انواع دستگاه پر کن و دربند جامدات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید و روانه بازار می کند. این مجموعه مهارت بسیار زیادی در ساخت این دستگاه ها دارد. جهت کسب مشاوره برای انتخاب محصول درست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳

انواع دستگاه های پرکن جامدات​

دستگاه پر کن حجمی​

این دستگاه موادی مثل غلات، خشکبار، حبوبات، پاستیل، ماکارونی فرم، اسنک، پاپ کورن، شکر، نمک، پودر ژله، پودر شوینده، مواد دارویی و شیمیایی را به وسیله رول یا لفاف، بسته بندی می کند که درسه نوع اتومات،نیمه اتومات و دستی قابل تولید و ارائه می باشد.

دستگاه کیسه پر کن​

دستگاه کیسه پرکن موادی از قبیل آرد، حبوبات، خشکبار، غلات، سیمان، شن، گچ، ماسه، کود، خوراک دام و طیور، خاک، برنج، کندم، جو، گرانول لاستیک و غیره را بسته بندی می نماید و هم چنین در سه نوع اتومات، نیمه اتومات و دستی قابل تولید و ارائه است.

دستگاه پرکن توزینی​

دستگاه پرکن توزین دار در انواع تک توزین تا حداکثر چهارده توزین عرضه می گردد. در بیشتر موارد برای بسته بندی شکر، نمک، خشکبار، میوه خشک و همچنین بسته بندی چای، بسته بندی حبوبات، بسته بندی قند، بسته بندی برنج و چیپس به کار می رود.

این دستگاه به دلیل داشتن ترازو می تواند وزن مشخصی از محصول را بسته بندی نماید و طبیعتا هر چه تعداد ترازو ها بیشتر گردد سرعت بسته بندی بالاتر می رود.

دستگاه تی بگ چای و انواع دمنوش ها​

کاربرد این دستگاه در زمینه تولید چای، انواع دمنوش ها و گیاهان دارویی به صورت کیسه ای است. این دستگاه از سرعت و دقت بسیار بالایی برخوردار است. عملکرد این دستگاه تمام اتومات است.

قیمت دستگاه پر کن و دربند جامدات​



قیمت دستگاه پرکن و دربند جامدات با توجه به عوامل مختلفی معین می گردد. دستگاه های پرکن شیرزاد ماشین البرز به نسبت از قیمت مناسبی برخوردار است. برای گرفتن مشاوره و آگاهی از قیمت مدل های مختلف این دستگاه ها، بهترین روش مراجعه به کارشناسان و کسب اطلاعات از آن هاست.

دستگاه های پر کن و دربند جامدات تولید شده توسط شیرزاد ماشین البرز​

گروه تولیدی شیرزاد ماشین البرز با بهره گیری از نرم افزارهای تخصصی، نیروهای متخصص و آموزش دیده در حوزه تولید انواع تجهیزات صنعتی و محصولات بسته بندی به ویژه پر کن و دربند جامدات و انواع آن بسیار حرفه ای و نام آور است.

این مجموعه با حفظ کیفیت و نیاز روز مشتریان به فرآیند تولید خود افزوده است و توانسته جزو برترین تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات صنعتی قرار گیرد و به مشتریان و کارفرمایان خود خریدی با آرامش خاطر و با کیفیت ارائه دهد.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا