دستگاه شیرینگ پک چیست و چه کاربردی دارد؟

venus

عضو انجمن
دستگاه شیرینگ پک یکی از مدل های بسته بندی محصولات مختلف می باشد، که بسته بندی این محصولات توسط حرارتی که به رول (نایلون شیرینگ) قرار داده شده در داخل آن سبب ابجاد تغییر حالت و چسبیدن پلاستیک نازک به اطراف جعبه یا بدنه ی محصول می ‌شود. دستگاه شیرینگ به طور کلی به دو دسته ی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می شوند، و نکته ی مهمی که در این مورد وجود دارد، این است، که هر مدل خود دارای زیر شاخه های دیگری می باشند. دستگاه شرینک اتوماتیک تمام مراحل لازم برای انجام شدن (مانند قرار دادن پلاستیک در اطراف محصول، برش پلاستیک، حرارت دادن به آن و...) به صورت اتوماتیک و خودکار انجام می شود. در شیرینگ نیمه اتوماتیک ممکن است، برخی از موارد نام برده شده برای مدل اتوماتیک توسط اپراتور انجام شده، و به صورت خودکار انجام نمی شود. ممکن است، که این سوال برای شما پیش بیایید، که نحوه ی کارکرد شیرینگ بسته بندی ماشین سازی شیرزاد البرز به چه صورتی می باشد؟

دستگاه شیرینگ پک چیست و چه کاربردی دارد؟


برای پاسخ به این سوال شما باید بگوییم، که عملیات شرینک کردن توسط دستگاه شرینک پک صورت می گیرد. برای انجام این کار ابتدا باید محصول مد نظر خود را به کمک نوار نقاله به داخل کوره دستگاه شیرینک کنید، در این حالت مقداری از فیلم شرینک دور محصول قرار می گیرد. محصولی که قرار است، بسته بندی شود، باید از داخل محفظه ای به نام کوره عبور داده شود. زمانی که وارد کوره می شود، به این لایه پلاستیکی حرارت دمیده می شود، تا نرم و پخته شود. با توجه به این که در انتهای کوره فن های خنک کننده قرار دارند، تا به بسته ها هوا بدمد، و لایه شرینک را خشک کند، و دور تا دور محصول را بگیرند. زمانی که این مراحل انجام شده، کار به پایان خود رسیده است، و محصول در داخل پوششی شفاف قرار گرفته است. مقدار اندازه فیلم شرینک و مقدار و زمان حرارت تاییده شده به آن توسط اپراتور دستگاه انتخاب می شود. به آن دسته از ماشین هایی که دارای کوره بزرگ هستند، دستگاه شیرینگ پک تونلی می گویند.

کاربرد شیرینک پک​

  • شما می توانید با استفاده از شرینک کردن چند محصول مختلف را زمانی که در کنار هم قرار می گیرند، و تعادل ندارند، در کنار هم قرار دهید. (مانند شرینک بطری های معدنی)
  • با توجه به این که پلاستیک عایق خوبی برای رطوبت می باشد، می توانید با شرینک کردن محصولات مختلف از ورود آب و یا رطوبت به داخل محصول جلوگیری کنید.
  • شرینک کردن محصولات برخلاف بسته بندی هایی که با کارتون و مقوا انجام می شود، پوششی شفاف می باشد، که شما به راحتی می توانید نوع محصول را تشخیص دهید.
  • بسته بندی محصولات در صنایع غذایی (نوشابه ها و آب معدنی، قوطی های چای، کنسرو و کمپوت، شانه تخم مرغ و...)
  • در رستوران ها جهت بسته بندی غذا برای حفظ ظاهر غذا، قابلیت حمل آسان، دیزاین جعبه و...
  • در صنایع شیمیایی برای بسته بندی گالن های رنگ، روغن، آب رادیاتور، حلال ها و...
  • در داروسازی برای بسته بندی قوطی قرص، شربت، پماد و...
  • در زمینه ی آرایشی و بهداشتی برای بسته بندی لوسیون و کرم ها، شامپوها، عطرها و...


قیمت دستگاه شیرینک پک چقدر است؟​

در تعیین قیمت شیرینگ پک عوامل مختلفی تأثیرگذار می باشند. یکی از این موارد نوساناتی می باشد، که در بازار وجود دارد، همین موضوع باعث می شود، تا قیمت ثابتی برای این محصول در نظر گرفته نشود، دلیل این موضوع هم این است، که به خاطر نوسانات روز به روز قیمت مواد اولیه و قطعاتی که در ماشین سازی شیرزاد البرز برای تولید دستگاه شیرینگ پک رستورانی استفاده می شود، دارای قیمت ثابتی نیست. از دیگر فاکتورهای تأثیرگذار در قیمت دستگاه شیرینگ شیرزاد البرز می توان به کیفیت قطعات استفاده شده تولید محصول، برند، ظرفیت ورودی دستگاه، آپشن های مد نظر شما برای دستگاه و... اشاره کرد. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه شیرینگ اتوماتیک و نیمه اتوماتیک با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید، و پس از کسب از اطلاعات مد نظر خود نسبت به خرید شیرینگ پک به صورت اینترنتی اقدام کنید.



معرفی انواع دستگاه شیرینک پک​

شیرینگ شیرزاد البرز ماشین در مدل های مختلف طراحی و برای فروش به بازار عرضه می شود.

  • شرینک پک رومیزی
قابلیت پک کردن محصولاتی که دارای ابعاد کوچک و محدود هستند، را دارد.

  • شرینک پک کابینی
قابلیت پک کردن محصولاتی که دارای ابعاد کوچک هستند، را دارد.

  • شرینک پک تونلی
قابلیت پک کردن محصولاتی که دارای ابعاد بزرگ و کوچک هستند، را دارد.

  • شرینک پک اتوماتیک
قابلیت پک کردن محصولاتی که دارای ابعاد بزرگ و کوچک هستند، را دارد.

  • دستگاه لیبل شرینک
قابلیت شیرینک کردن لیبل بر روی بطری توسط تونل حرارتی

https://www.afkarnews.com/بخش-بازرگانی-26/1146186-دستگاه-شیرینگ-پک-چیست-چه-کاربردی-دارد
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا