درگاه پرداخت با ارز دیجیتال برای سایت

fatima

عضو فعال
سلام
کسی از درگاه پرداخت با ارز دیجیتال در سایتش استفاده کرده
سایت من ووکامرسی هست
ممنون میشم راهنمایی کنید .
 
پاسخ درست
سلام درگاه پرداخت جیب
این درگاه ایرانی هست و خطر تحریم نداره در ضمن پلاگین ووکامرس هم داره و فقط زحمن نصب داره براتون که در 1 دقیقه انجام میشه :)

saman

عضو انجمن
سلام درگاه پرداخت جیب
این درگاه ایرانی هست و خطر تحریم نداره در ضمن پلاگین ووکامرس هم داره و فقط زحمن نصب داره براتون که در 1 دقیقه انجام میشه :)
 
پاسخ درست

fatima

عضو فعال
من از جیب استفاده کردم ولی کسی با ارز دیجیتال نمیاد خرید کنه هنوز ولی خب به عنوان یه امکان پرداخت برای سایت ها خوبه که باشه
بستگی به محصولات شما داره اگه فروشگاه لباس دارید مثلا
هیچکس با ارز دیجیتال لباس نمیخره ولی نرم افزار و ... اره
 

admin_99

Administrator
عضو کادر مدیریت

Spectro Coin

Spectro Coin یکی از درگاه های پرداخت ارز دیجیتال امن و استاندارد است برای خرید در خارج از اروپا. یکی از ویژگی‌های خوبی که برای این درگاه پرداخت ارزی وجود دارد این است که برای ایجاد حساب کاربری به وریفای کردن نیازی نیست بنابراین خریداران می‌توانند سریع عضو آن شوند و بدون ترید و تعلل از آن استفاده کنند.

دوستان عزیز تا به این بخش از مقاله شما را با چند درگاه پرداخت ارز دیجیتال امن آشنا کردیم. دیگر درگاه های پرداخت ارز دیجیتال امن در ادامه ذکر شده اند.

  • CoinPayments
  • CoinsBank
  • SpicePay
  • Btcpay
حال که با درگاه های پرداخت ارز دیجیتال امن آشنا شدید، چنانچه یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کرده‌اید می توانید با توجه به نیازهای خود و مشتریان و نوع ارز دیجیتالی که می‌خواهید در آن به فعالیت بپردازید، یکی از این درگاه های پرداخت ارز دیجیتال امن را انتخاب نمائید و در وب سایت فروشگاهی خود مورد استفاده قرار دهید.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا