دانلود تلگرام برای ویندوز

dornaz

عضو انجمن
install-telegram.png

دانلود تلگرام و نصب تلگرام روی ویندوز یا گوشی موبایل برای پیامرسانی و ارسال فایل ضروری است. رخی کاربران سوال می پرسند که امکان دانلود تلگرام اصلی فارسی وجود دارد؟ باید بگوییم خیر. بعد از نصب telegram خواهید دید که زبان آن به صورت پیش فرض انگلیسی است اما می توانید زبان آن را به فارسی تغییر دهید. تلگرام یکی از نرم افزارهای پیامرسان بسیار محبوب در دنیای دیجیتال است که بالغ بر 500 میلیون کاربر فعال دارد. دانلود تلگرام برای ویندوز و همچنین امکان دانلود تلگرام برای اندروید و سایر سیستم عامل ها میسر است. بهتر است که تلگرام را از وبسایت رسمی به آدرس telegram.org و به صورت مستقیم دانلود کنید. باید در نظر داشته باشید در وبسایت رسمی تلگرام همواره آخرین نسخه نرم افزار قابل دانلود می باشد و از طرفی شما بعد از نصب تلگرام می توانید در خصوص تغییر زبان برنامه اقدام کنید.

دانلود تلگرام
نصب تلگرام و مراحل مرتبط با آن به این موضوع بستگی دارد که سیستم عامل مورد استفاده شما چیست و تمایل دارید چه نسخه ای از تلگرام را دانلود و نصب کنید. برخی کاربران تمایل دارند که علاوه بر نصب تلگرام فارسی روی گوشی سامسونگ یا گوشی های دیگر نسخه ا از تلگرام را روی کامپیوتر خود نیز داشته باشند. بدین منظور می بایست پس از دانلود مستقیم تلگرام اصلی آن را روی کامپیوتر خود نصب نمایید و در نهایت اکانت تلگرامی که قبلا با موبایل یا تبلت ساخته اید را روی کامپیوتر باز کنید.
از این رو پس از دانلود باید روی فایل نصبی تلگرام دابل کلیک کنید. در پنجره باز شده زبان دلخواه خود را انتخاب نمایید. بهتر است این گزینه روی حالت پیش فرض یعنی English بماند.


install-telegram-300x185.jpg

محل نصب تلگرام روی کامپیوتر را مشخص نمایید سپس روی دکمه Next کلیک کنید.


installing-telegram-on-pc.jpg

مرحله بعدی را نیز بدون اعمال تغییرات رها کرده و روی دکمه Next کلیک کنید.


install-telegram-on-pc.jpg

اگرتمایل به ایجاد آیکون میانبر دارید تیک گزینه این پنجره را بزنید.


install-telegram-desktop.jpg

در آخرین گام نیز با کلیک روی دکمه Install فرایند نصب تلگرام روی کامپیوتر آغاز خواهد شد. لحظاتی منتظر بمانید تا فرایند نصب به اتمام برسد.


how-install-telegram.jpg

باید در نظر داشته باشید امکان ثبتنام در تلگرام از طریق کامپیوتر وجود ندارد و ابتدا باید یک اکانت با موبایل یا تبلیت خود ایجاد نموده سپس از طریق کامپیوتر لاگین کنید. در نهایت گزینه FINISH را کلیک کنید.


install-telegram-on-computer.jpg

صفحه زیر به معنای نصب درست این نرم افزار است.


login-to-desktop-telegram.jpg

دانلود تلگرام برای هر نوع سیستم عاملی به صورت کاملا رایگان وجود دارد و نیازی به پرداخت هزینه نیست. در نظر داشته باشید امکان استفاده از تلگرام در کشور ما با محدودیت همراه است بدین منظور هنگام ثبتنام در برنامه حتما از یک برنامه تغییر آیپی استفاده کنید. در صورتی که اکانت فعالی دارید نیاز به ثبتنام مجدد نیست تنها کافیست شماره تلفن همراه خود را در برنامه وارد کرده و لاگین نمایید اما در صورتی که اکانت شما حذف شده است می بایست مراحل نصب تلگرام را دنبال کنید. دانلود تلگرام و نصب تلگرام روی موبایل یا کامپیوتر جهت پیامرسانی و تعامل بسیار کاربردی است. بهتر است جهت دانلود مستقیم تلگرام اصلی به وبسایت رسمی این برنامه مراجعه شود. در نظر داشته باشید امکان دانلود telegram برای تمامی سیستم عامل ها فراهم است اما امکان ساخت اکانت تلگرام تنها از طریق موبایل و تبلت صورت می گیرد و در سیستم عامل هایی همچون ویندوز امکان نصب تلگرام و لاگین به اکانتی که قبلا ساخته اید وجود دارد.


در یک مقاله به طور کامل ترفندها و نکات مهم در مورد تلگرام را مورد بررسی قرار داده ایم. برای مطالعه این مقاله از لینک زیر استفاده کنید:
دانلود تلگرام
 

پیوست ها

  • login-to-desktop-telegram.jpg
    login-to-desktop-telegram.jpg
    25.6 کیلوبایت · بازدیدها: 0


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا