خرید یخچال ایستاده فروشگاهی

1sogand

تازه وارد
یخچال ایستاده فروشگاهی از انواع پر کاربرد و پر طرفدار در بین یخچال صنعتی می باشد، جنس بدنه ی این محصول بستگی به تعداد درب تعیین می شود که به دودسته استیل و گالوانیزه تقسیم می شود، هر یک از این جنس بدنه ها دارای ویژگی های خارق العاده ای است که می توان به ضد زنگ بودن و مقاوم بودن آن اشاره کرد. شیشه های بکار رفته در این یخچال ها دوجداره بوده که بین جداره ها از گاز آرگون استفاده شده است که یکی از بهترین گازهای خنک کننده بوده که علاوه بر ایجاد دمای مناسب برای نگهداری و سالم ماندن محصولات غذایی و خوراکی شما مفید است، از خارج شدن برودت دستگاه نیز جلوگیری می کند. طبقه های یخچال ویترینی ایستاده با توجه به ابعاد و تعداد درب های آن متغیر می باشد که از شیشه های مقاوم ساخته شده تا به راحتی بتوانید محصولات غذایی، خوراکی، لبنی و.. را قرار دهید. در ادامه به ویژگی ها و انواع یخچال های ایستاده می پردازیم با صنایع برودتی اورست همراه باشید.



یخچال ایستاده در چه مکانهایی استفاده میشوند؟​

یخچال ایستاده یکی از مهم ترین تجهیزات هر فروشگاه مواد غذایی می باشند؛ و با توجه به محصولی که قصد نگهداری آن را دارید در طرح ها و ابعاد مختلف تولید می شوند.

ما در صنایع برودتی اورست با توجه به نیاز های مختلف، طرح های مختلفی از یخچال ایستاده را برای هر صنف تولید می کنیم تا خریدار بتواند از میان تنوع محصولات، دستگاه مورد نظر خود را خریداری کند.



ابعاد یخچال ایستاده کدام است؟​

یخچال ایستاده ویترینی در ابعاد: ۶۰، ۷۰، ۱۲۰، ۲۰۰ ساخته می شوند. این محصول در انواع: تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب و شش درب تولید می شود و هر محصول ابعاد مخصوص به خود را دارد.

قیمت یخچال ایستاده

یخچال ایستاده همانطور که ذکر شد در مدل ها و ابعاد های گوناگونی تولید شده و عرضه می شود که شما میتوانید از طریق تماس باما برای خرید یخچال ویترینی ایستاده اقدام کنید همچنین اگر دنبال یخچال ایستاده دست دوم هستید نیز می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

کارشناس فروش ۰۹۱۲۸۹۴۴۱۰۱

کارشناس فروش ۰۹۱۲۸۳۳۵۴۹۱

مشخصات هر یخچال ایستاده ای با توجه به کاربردی که دارد متفاوت است. برای مثال یخچال قصابی ظاهر و کیفیت بسیار متفاوتی نسبت به سایر یخچال ها دارد. چرا که درون این دستگاه آویز لاشه نصب شده و همچنین استیل به کار برده شده در آن ۳۰۴ است و کاملا ضد زنگ بوده و قابل شست و شو می باشد.
یخچال مغازه در مدل های قصابی، یخچال قنادی، یخچال لبنیاتی و یخچال سوپری، هایپری و یخچال پروتئینی با توجه به محصولات نگهداری شده و مشخصات فنی منحصر به خود را دارند.

  • یخچال ایستاده تک درب​

  • یخچال ایستاده دو درب​

  • یخجال ایستاده سه درب​

  • یخچال ایستاده چهار درب​

  • یخچال ایستاده شش درب​

  • یخچال ایستاده هشت درب​

بررسی مشخصات فنی یخچال صنعتی فروشگاهی​



مشخصات فنی یخچال ایستاده
ابعادبستگی به تعداد درب
جنس بدنه بیرونیگالوانیزه
جنس بدنه داخلیگالوانیزه
جنس دربشیشه دوجداره
عایق تزریق فوم
تاجدارد
روشنایی LEDدارد
قدرت موتوربستگی به ابعاد

خط تولید یخچال ایستاده​



شرایط گارانتی​

کابین یخچال از جمله: اپراتور، کندانسور، ترموستات، اورلودو.
در صورت نقص فنی موارد ذکر شده بنا به تشخیص دایره سرویس صنایع برودتی اورست در مدت ۱۸ ماه پس از تاریخ تولید به طور رایگان تعمیر و یا تعویض خواهد شد.
این تعهد در صورتی قابل اجرا است که نقص فنی در اثر عدم توجه به نکات فنی در موقع ساخت باشد و عوامل دیگری از قبیل نوسانات برق، ضعف ولتاژ نیروی برق، سهل انگار و عدم مراقبت در نگهداری، شکستی ناشی از سقوط و موارد مشابه را شامل نمی شود.
شیشه شامل گارانتی نمی باشد.

نحوه سفارش و شرایط خرید و تحویل محصول به چه شکل است؟​

برای خرید محصولات صنایع برودتی اورست، لطفا با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.
شما می توانید از سراسر کشور سفارش خود را به صورت تکی و حتی عمده به صورت آنلاین و حتی حضوری ثبت کنید.
ارسال به سراسر کشور از طریق باربری های معتبر صورت می گیرد.


بار ارسالی یخچال ایستاده سه درب از ایلام​


یخچال شش درب فروشگاهی​


برای خرید یخچال ایستاده باید چه مسائلی را در نظر بگیریم؟​

از این رو شما هنگام خرید یخچال ایستاده باید تمامی شرایط از جمله: کاربرد، دمای یخچال، فضای فروشگاه و شرایط اقلیمی شهرتان را در نظر بگیرید، و در صورت نیاز با کارشناسان فروش ما در میان بگذارید، تا بتوانید با خرید محصول مناسب، کسب و کار خود را به بهترین نحو توسعه دهید.
 

haniaghakhani82

تازه وارد
.یخچال ایستاده یکی از پرفروش ترین و پرکاربردی ترین نوع یخچال های صنعتی محسوب می شود.طبقه یخچال ایستاده می تواند در نظم دادن محتوای یخچال و دسترسی آسان به شما کمک زیادی بکند، این نوع از یخچال های صنعتی در ابعاد (60 سانتی تا 2 متری) و در اندازه مختلف طراحی و تولید می شوند.
 

fatemeh79

تازه وارد
مجموعه یخچالسازان البرز یکی از معتبر ترین تولید کنندگان انواع یخچال های ایستاده می باشد که همواره با ارائه با کیفیت ترین و قیمت مناسب ترین محصولات، رضایت مشتریان خود را در سراسر کشور جلب کرده است. تمامی محصولات ما از طریق باربری های معتبر به تمام شهر ها و همچنین کشور های همسایه ارسال خواهد شد. جهت مشاهده آدرس کارخانه یخچال ایستاده، دفتر فروش و همچنین شماره تلفن های ثابت دفتر به صفحه اصلی سایت یخچالسازان البرز مراجعه کنید.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا