جدید ترین فیلم های ۲۰۲۰

Tear

عضو فعال
معمولا به دنبال هر سال سینمایی خوب، یک سال سینمایی متوسط داریم. سال گذشته از لحاظ اسامی بزرگ یکی از آن سال‌های استثنایی بود. از کوئنتین تارانتینو تا مارتین اسکورسیزی فیلم ساخته بودند و مثل همیشه سینمای مستقل هم برایمان چند نام تر و تازه داشت. علاوه بر این، کارگردانان مطرحی مثل نوآ بومباک که با فیلم‌هایشان مورد توجه قرار گرفتند. اما انتخاب لیست بهترین فیلم‌های ۲۰۲۰ به سادگی سال قبل نیست. از جزییات فیلم‌های برتر سال ۲۰۲۰ و جدیدترین فیلم‌های هالیوودی هنوز اطلاعات زیادی نداریم. یک نگاه گذرا به فیلم‌های جدید امسال نشان می‌دهد که همچنان شاهد دنباله‌ها و بازسازی‌های زیادی خواهیم بود.
 

Tear

عضو فعال
Grudge


کارگردان: Nicolas Pesce
بازیگران:
Betty Gilpin, Andrea Riseborough, William Sadler
تاریخ اکران:
۳ ژانویه (۱۳ دی ۱۳۹۸)

سری فیلم‌های ترسناک «کینه» (The Grudge) همیشه مورد توجه طرفداران فیلم ترسناک بوده است. این فیلم‌های ترسناک که اساس‌شان اتفاقات ماورالطبیعه است بازسازی یک سری فیلم ژاپنی به همین نام است. اولین قسمت «کینه» سال ۲۰۰۴ ساخته شد. کارگردانش تاکاشی شیمیزو ژاپنی بود اما بازیگران و تهیه‌کنندگانش آمریکایی بودند. قسمت جدید آن داستان خانه‌ای است که توسط یک روح کینه‌توز طلسم شده و طلسم به این ترتیب عمل می‌کند که هر کسی وارد خانه شود به طرز خشونت‌بار و فجیعی خواهد مرد. نیکلاس پشی کارگردان قسمت جدید «کینه» ساخت فیلم‌هایی چون «چشمان مادرم» را در کارنامه‌اش دارد که نمره‌ی قابل قبولی از منتقدان گرفته بود.
انجمن نورگرام
 

Tear

عضو فعال
Underwater


کارگردان: William Eubank
بازیگران:
Betty Gilpin, Andrea Riseborough, William Sadler
تاریخ اکران:
۱۰ ژانویه (۲۰ دی ۱۳۹۸)

ویلیام یوبانک از اولین فیلمی که سال ۲۰۱۱ ساخت به ژانر علمی-تخیلی علاقه نشان داد. فیلم جدیدش «زیر آب» هم یک اثر علمی-تخیلی است. داستان گروهی از محققان است که در مورد جهان زیر آب تحقیق می‌کنند. بعد از یک زلزله آزمایشگاه زیرزمینی آن‌ها نابود می‌شود و آن‌ها در تلاش هستند که امنیت را به آزمایشگاه‌شان برگردانند اما چیزی بیش از آن ‌چه در کف دریا اتفاق می‌افتد، آن‌ها را تهدید می‌کند که باید از آن بیشتر بترسند. کریستن استوارت اولین بازیگری بود که برای بازی در فیلم «زیر آب» انتخاب شد. از آن جایی که یوبانک به عنوان مدیر فیلمبرداری پیش‌تر فعالیت داشته است، به نظر می‌رسد باید از لحاظ بصری منتظر فیلم جذابی باشیم. فیلمبرداری فیلم اواسط سال ۲۰۱۷ صورت گرفت.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا