تولید ماشین لباسشویی با ورق استیل

metallurgy12

عضو انجمن

ماشین لباسشویی.jpg

مقدمه

ورق استیل بگیر یکی از انواع بی‌شمار ورق‌های استیل است که برای کاربردهای خاصی مورداستفاده قرار می‌گیرد. انواع مختلفی از ورق‌های استیل در بازار موجود است که بسته به فرمولاسیون و ساختار مواد تشکیل‌دهنده، هرکدام برای هدفی خاص تولید می‌شوند. در حال حاضر صدها نوع ورق استیل در بازار وجود دارد که هرکدام از آنها دارای کاربردها و فواید خاصی هستند .
به‌طورکلی ورق‌های استیل به دو گروه عمده ورق‌های استیل بگیر و ورق‌های استیل نگیر تقسیم می‌شوند. ورق‌های استیل نگیر در فرمولاسیون خود مقدار زیادی فلز کروم دارند. اما در ورق‌های استیل نگیر این فلز به میزان کمتری استفاده می‌شود. می‌توان گفت که عمده تفاوت میان این دو نوع ورق تفاوت در فرمولاسیون تشکیل‌دهنده آنها است. همچنین می‌توان با استفاده از آهن‌ربا نوع ورق استیل را آزمایش کرد. ورق‌های استیل بگیر به‌راحتی آهن‌ربا را جذب می‌کنند. اما در ورق‌های استیل نگیر این اتفاق نمی‌افتد.

استفاده از ورق‌های استیل بگیر در لوازم‌خانگی

از ورق‌های استیل بگیر به شکل گسترده‌ای در ساخت لوازم‌خانگی و به‌ویژه لوازم آشپزخانه مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق‌گاز و...استفاده می‌شود.
این میزان مصرف بالای ورق‌های استیل بگیر به دلیل قیمت مناسب و همچنین مزایای فراوان آن است. از جمله مزایای استفاده از ورق‌های استیل بگیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت بالا در مقابل خوردگی

ورق‌های استیل بگیر به دلیل فرمولاسیون خاص خود مقاومت بالایی در مقابل خوردگی و زنگ‌زدگی از خود نشان می‌دهند. به همین دلیل می‌توان از لوازم ساخته شده با این نوع ورق استیل تا سال‌ها استفاده کرد بدون آن که خدشه‌ای به فلز به‌کاررفته در وسیله وارد شود.
همچنین خاصیت انعطاف‌پذیری بالای این فلزات، آنها را به گزینه‌ای مناسب برای تولید لوازم‌خانگی مبدل کرده است.
ورق‌های استیل ۴۳۰ باتوجه‌به وسعت کاربری‌ها و همچنین راحتی در کار با آن و انعطاف‌پذیری بالا می‌تواند بهترین گزینه برای انواع کاربردها باشد. قیمت پایین این فلز به نسبت سایر ورق‌های استیل نیز یکی از دلایل استفاده وسیع از ورق استیل بگیر به شمار می‌رود.

maylike-multihousing.jpg


تمیزکاری آسان

ورق‌های استیل بگیر به‌راحتی قابل تمیزکاری و نظافت هستند. سطح صاف و صیقلی لوازم‌خانگی ساخته شده با ورق‌های استیل می‌تواند امکان تمیزکاری راحت و بی‌دردسر را برایتان فراهم کند.

زیبایی در شکل ظاهری

رنگ و جلای ورق‌های استیل بگیر در ترکیب با سایر لوازم آشپزخانه ترکیبی زیبا و بی‌نظیر ایجاد می‌کند. لوازم‌خانگی که در ساخت آنها از ورق‌های استیل استفاده می‌شوند بسیار شیک‌تر و جذاب‌تر از سایر لوازم‌خانگی هستند.

قیمت مناسب

زمانی که برای خرید لوازم‌خانگی به فروشگاهی مراجعه می‌کنید ممکن است قیمت لوازم‌خانگی ساخته شده با این ورق‌ها گران‌تر به نظر برسد اما باتوجه‌به طول عمر بالاتر و کارایی بهتر این لوازم‌خانگی، پرداخت مبلغی بیشتر بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

ساخت ماشین لباسشویی با ورق‌های استیل بگیر

ورق‌های استیل بگیر گزینه‌ای مناسب برای ساخت مخزن لباسشویی هستند زیرا ضدزنگ بوده، خاصیت مهندسی بسیار بهتری در مقایسه با سایر ورق‌های استیل دارند و به‌راحتی می‌توان شکل خاصی را به آنها داد.
همچنین این نوع از ورق‌های استیل از سایر هم‌خانواده‌های خود از قیمت پایین‌تری برخوردارند پس در نتیجه استفاده از آنها بسیار مقرون به سرفه خواهد بود.
ورق‌های استیل بگیر که و یا ورق‌های استیل ۴۳۰ بیشترین کاربرد را در تولید صنایع مختلف از جمله محفظه ماشین‌های لباسشویی، سینک آشپزخانه، پنل‌های داخلی، ماشین ظرف‌شویی و...دارند.
ورق استیل بگیر درواقع یک فلز ارزان‌قیمت و ضدزنگ است که در ساخت لوازم‌خانگی و دکوراسیون داخلی بسیار پرکاربرد است. این فلز به‌راحتی شکل‌پذیر بوده و به دلیل مزایای فراوانش بسیار محبوب و پر طرف‌دار است.

انواع ورق استیل بگیر

ورق‌های استیل بگیر دارای دو نوع مات و براق هستند و این امر سبب می‌شود در ساخت مدل‌های مختلف در لوازم‌خانگی و دکوراسیون داخلی بیشترین بهره را از این فلز ببرید. همچنین ورق استیل ۴۳۰ دارای توان مقاومتی بالای شیمیایی بوده و همین امر آنها را برای استفاده در محیط‌های شیمیایی مختلف بسیار مناسب و مقاوم می‌کند.
ورق استیل بگیر را می‌توان در حرارت‌های پایین به‌خوبی شکل داد و به دلیل داشتن فلزاتی مانند کروم دارای چگالی 7/8 است. تقریباً تمامی ورق‌های موجود در بازار ایران به‌صورت وارداتی بوده و از کشورهایی مانند چین، تایوان، هند و روسیه وارد ایران می‌شوند.

_hero_SQ_Samsung-4.5-Cu-Ft-Front-Load-Washer-Dryer-Machine-Set-1-98e6ce5557db454086a5bb3e5d821...jpg

قیمت ورق استیل بگیر

قیمت ورق استیل بگیر معمولاً با توجه ب ضخامت ورق و همچنین طول و عرض آن محاسبه می‌شود این قیمت‌گذاری باتوجه‌به تولیدکننده این ورق نیز می‌تواند متفاوت باشد. همچنین قیمت‌گذاری این فلز و سایر فلزات نیز به نوسانات بازار و میزان تورم و همچنین قیمت دلار بستگی دارد.

کلام آخر

ورق‌های استیل بگیر به دلیل فرمولاسیون خاص و همچنین قیمت مناسب یکی از کاربردی‌ترین فلزات در تولید انواع لوازم‌خانگی مانند لباسشویی و... است به دلیل سهولت در کار و انعطاف‌پذیری بالا این فلز از محبوب‌ترین فلزات برای دکوراسیون داخلی نیز محسوب می‌شود.
ورق‌های استیل بگیر مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی دارند بنابراین برای تولید مخازن ماشین‌های لباسشویی بهترین عملکرد را خواهند داشت. مقاومت شیمیایی ورق استیل ۴۳۰ بسیار بالا بوده و در مقابل مواد شیمیایی مختلف نیز مقاومت خوبی نشان می‌دهند.
در کنار تمامی این مزایا قیمت بسیار مناسب این فلز در مقایسه با سایر ورق‌های استیل می‌تواند آن را به بهترین گزینه برای تولید لوازم‌خانگی تبدیل کند.
شرکت توان فلز با سه دهه تجربه در ارتباط با واردات انواع ورق‌های استیل ۴۳۰ بگیر، استیل نگیر، استیل نسوز، انواع ورق‌های استیل ضدسایش و...برترین شرکت در این زمینه شناخته شده است.
شما می‌توانید برای تهیه انواع ورق‌های استیل از بهترین و مشهورترین برندهای بازار با شرکت توان فلز تماس بگیرید و یا به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید. آدرس وب‌سایت شرکت توان فلز برای دیدن نمونه‌ها و ثبت سفارش:
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا