بهترین فیلم های سال 2020

dornaz

عضو انجمن
2020-movies.jpg

فیلم های خارجی ساخته شده سال 2020 متنوع هستند اما از بین آنها می توان به فیلم تسلا با ژانر علمی اشاره نمود که قطعا مورد پسند دوسداران علم واقع خواهد شد. بهترین فیلم های 2020 از نظر شما کدام هستند؟ آیا در فهرست فیلم های برتر 2020 که نام بردیم فیلم های مورد علاقه شما نیز ذکر شده؟ انواع متنوعی از فیلم سینمایی خارجی 2020 تولید و اکران شده است اما تنها برخی از آنان ارزش دیدن دارد. اگر تمایل به تماشای فیلم های خارجی با زبان فارسی دارید هم می توانید بهترین فیلم های 2020 دوبله فارسی مثل آوای وحش و مرد نامرئی و اسب رویایی را تماشا کنید که حقیقتا جزو فیلم های سینمایی برتر 2020 محسوب می شوند. یا انیمیشن روح یکی از بهترین فیلم های 2020 در ژانر پویانمایی است که در جشنواره های مختلف نیز مورد تقدیر واقع شد. همچنین فیلم های میناری، راه بازگشت، بیل و تد، آوای وحش، پدر و اسب رویایی جزو فیلم هایی هستند که می توان با کودکان و نوجوانان آنها را مشاهده کرد. درجه PG برای آنها عنوان شده است. فیلم عشق سیلوی نیز فیلمی درام و رمانتیک محسوب می شود که جزو بهترین فیلم های 2020 است. در این مقاله سعی کرده ایم 30 تا از بهترین و جذاب ترین فیلم های سال 2020 را معرفی کنیم. در این لیست هم دیدگاه تماشاگران و هم نمره ای که منتقدین و سینماگران در سایت های معتبر نقد فیلم و سریال ثبت کرده اند لحاظ شده است.

بهترین فیلم های 2020 از نظر imdb
بهترین فیلم های 2020 چه فیلم هایی هستند؟ این سوالی است که عمدتا علاقه مندان به فیلم و سریال می پرسند. اما به راستی کدام فیلم ها از نظر تماشاگران و منتقدین به عنوان فیلم های برتر 2020 انتخاب شدند؟ همان طور که می دانید سال 2020 نیز یکی از خاص ترین سال ها برای تولیدکنندگان و سینماگران جهان بود. از آنجایی که بیشتر فیلم ها دنباله و اسپین آف قسمت های قبلی بود به نظر در سال 2020 اکثر فیلمسازان آمریکایی و اروپایی تصمیم گرفتند با خلق آثاری نو و جذاب تماشاچیان بیشتری را به سالن سینماها بکشانند. اما همه گیری کرونا به مدت کوتاهی توانست صنعت فیلمسازی جهان را فلج کند. همه گیری کرونا سبب شد تا سینمادارن نتوانند از علاقه مندان به فیلم میزبانی کنند. اما این مشکلات سبب نشد تا فیلمسازان بیکار بنشینند و شاهد ساخت فیلم هایی تحسین برانگیز در سال 2020 در بحبوحه پاندمی کرونا بودیم. در این مقاله لیست بهترین فیلمهای 2020 از نگاه تماشاگران و از منظر سایت های معتبر نقد و بررسی مثل IMDB ،RottenTomatoes و Metacritic را تشریح کرده ایم.

سگ تازی Greyhound

یکی از بهترین فیلم های 2020 در ژانر اکشن و جنگی، فیلمی به نام گری هوند یا سگ تازی است البته این فیلم با نام سگ شکاری هم شناخته می شود. فیلم نامه این فیلم را تام هنکس نوشته و آرون اشنایدر آن کارگردانی کرده است. این فیلم در مورد یکی از بزرگترین و پیچیده ترین نبردهای دریایی تاریخ است. نبردی که به نبرد اقیانوس اطلس مشهور است. داستان فیلم از این قرار است که باید یک گروه از کشتی های جنگی بزرگ متفقین، به بندر لیورپول بروند. ارنست کراوز دریادار نیروی دریایی آمریکا کاپیتانی کلیه این کشتی های جنگی بر عهده دارد کراوز، اولین ماموریت خود را در اقیانوس اطلس تجربه می کند. در حین این ماموریت ناگهان...

تصویربرداری سکانس ها و صحنه های این فیلم یکی از مشکل ترین قسمت های آن بود. گروه فیلمبرداری، اگرچه فقط در لس آنجلس آمریکا و کانادا به فیلمبرداری پرداختند، اما برای طبیعی بودن برخی از سکانس ها مجبور به ایجاد چاله های دریایی صوری شدند. فیلم سگ تازی در سال 2020 مورد تحسین کارشناسان و منتقدین قرار گرفت. آنچه بیش از همه باعث تبدیل این فیلم به یکی از بهترین فیلم های 2020 است، صداگذاری فوق العاده و جلوه های ویژه و بصری آن است. خیلی از کشتی هایی که در این فیلم مورد استفاده قرار گرفت، بازسازی شده کشتی های جنگی متفقین بودند. البته یکی از این کشتی ها، کشتی HMCS بود که برای استفاده از آن باید از ملکه الیزابت اجازه گرفته می شد.

Greyhound-movies.jpg

همیلتون Hamilton​

یکی از بهترین فیلم های 2020 که در ژانر تاریخی و موزیکال ساخته شده است، اثری از توماس کیل با نام همیلتون است. این فیلم داستان واقعی زندگی الکساندر همیلتون را روایت می کند. او جزو اولین بنیانگذارن آمریکا محسوب می شود. این فیلم در واقع با سبکی جذاب و موزیکال شرایط زندگی الکساندر همیلتون را در قرن هجدهم نمایش می هد. این فیلم واقعیات زندگی همیلتون را از زمانی که به عنوان یک مهاجر به آمریکا آمد ....

این فیلم در واقع بازسازی یک تئاتر معروف به همین نام است. در واقع لین منوئل میراندا که خودش بازیگر و کارگردان تئاتر هم هست. اصولا دیدن فیلم های تاریخی می تواند تا حد زیادی آموزنده باشد. داستان جالب زندگی یکی از بنیانگذاران آمریکا، که در نهایت جان خود را سر یکی خصومت شخصی بر سر جاه و مقام آن هم در دوئل! می دهد، خالی از لطف نیست. فیلمی که به جرئت می توان گفت جزو بهترین فیلم های 2020 است و نظرات مثبتی از سوی منتقدان در یافت کرده است.

Hamiltonmoviess.jpg

اخبار جهان News of the World​

یکی از بهترین فیلم های 2020 در ژانر وسترن، فیلم اخبار جهان است. این فیلم اقتباسی جذاب از رمانی به همین نام است که پولت جایلز شاعر و رمان نویس مشهور آمریکایی است. داستان این فیلم در مورد یک افسر نظامی به نام جفرسون است که در دوران جنگ های داخلی آمریکا فعالیت های زیادی انجام داده . اما پس از جنگ بازنشسته شده و کار جدید برای خود دست و پا کرده است. او اخبار را از مجلات و روزنامه برای مردن می خواند. در همین حین با دختری نوجوان به نام یوهانا آشنا می شود. بوهانا در جنگ های داخلی یکه و تنها شده ....

از نکات جالب این فیلم، بازی بسیار ساده اما عالی نوجوان آلمانی نقش یوهانا، یعنی هلنا زنگل است. او در ابتدا اصلا نمی دانست تام هنکس کیست! تا هم هنکس با 65 سال سن هنوز قابلیت بازی در نقش های مختلف را دارد. او در این فیلم نیز به خوبی نقش یک افسر نظامی بازنشسته را بازی می کند. اگر چه هلنا مشکلی در اسب سواری نداشت، اما یادگیری زبان انگلیسی به خصوص با لهجه، برای او یک چالش بزرگ بود. اما برای تام هنکس این تجربه بسیار شیرین بود. کارگردان این فیلم یعنی گرینگرس هم در اولین تجربه خود در ژانر اکشن و وسترن، بسیار عالی عمل کرده است.

News-of-the-World-movie.jpg

بیل و تد با موسیقی روبرو می شوند Bill & Ted Face the Music​

در لیست بهترین فیلم های 2020 بالاخره به یک مجموعه فیلم می رسیم. دین پاریزو کارگردان این فیلم که بیشتر در ساخت سریال و برنامه های تلویزیونی فعالیت دارد، قسمت سوم از سری مجموعه های بیل و تد را ساخته است. یک مسافر از آینده به دو دوست صمیمی و هنرمند به نام های بیل و تد می گوید که آنها تنها افرادی هستند که می توانند زمین را نجات دهند. این دو نفر که در کالیفرنیای آمریکا به موسیقی راک مشغول هستند، باید برای نجات زمین قطعه ای موسیقی بنوازند. اما آنها تصمیم میگرند به جای نواختن این قطعه در زمان سفر کنند. ..
این فیلم نیز در بحبوحه همه گیری کرونا اکران شد. اما نکته جالبی که باعث سرزبان افتادن این فیلم شد، چالشی بود که بازیگر این فیلم یعنی الکس وینتر قبل از اکران فیلم و در زمان فیلمبرداری به راه انداخت. او از عموم مردم خواست تا کلیپ های 30 ثانیه ای از خود و در هنگام لبخوانی قطعه موسیقی این فیلم اجرا کنند و در شبکه های مجازی به اشتراک بگذارند. اگر بخواهیم این فیلم را با دو قسمت قبلی مقایسه کنیم، قطعا از لحاظ کیفیت و ساختار از قسمت دوم بسیار بهتر است. اما در سطح قسمت اول نیست!

BILL-TED-FACE-THE-MUSIC-movie.jpg

این لیست تنها تعداد کمی از بهترین های سایل 2020 را پوشش می دهد. یقینا فیلم های مختلف دیگری هم هستند که می توان انها را به عنوان فیلم های برتر در سال 2020 معرفی کرد. فیلم های متنوع و جذابی در سال 2020 اکران شده که از میان آنان برخی برنده جوایز شده اند. اصولا اعطای جوایز به فیلم های برتر سال بر اساس نگاه بینندگان و همچنین نظریه منتقدین فیلم و سریال صورت می گیرد. فیلم های متنوع و جذابی در سال 2020 اکران شده که از میان آنان برخی برنده جوایز شده اند. اصولا اعطای جوایز به فیلم های برتر سال بر اساس نگاه بینندگان و همچنین نظریه منتقدین فیلم و سریال صورت می گیرد.

برای مطالعه مقاله کامل بهترین های 2020 می توانید از طریق لینک زیر از سایت ما دیدن کنید:
بهترین فیلم های 2020 از نگاه تماشاگران
 
آخرین ویرایش:


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا