بهترین انیمه هایی که باید ببینید

dornaz

عضو انجمن
اصولا نوجوانان و در برخی موارد بزرگسالان نیز به دنبال انیمه های سینمایی برتر جهان هستند. انیمه به سبکی ژاپنی انیمیشن گفته می شود. تقریبا از دهه هفتاد میلادی که ژاپنی ها به طور جدی ساخت انیمیشن را آغاز کردند، اغلب تصویرگرها با استناد به داستان های تصویری کمیک، سبک خاصی از تصاویر و فریم ها را در انیمیشن های خود ایجاد کردند. این سبک خاص، انیمه نام گرفت. بهترین انیمه های جهان به خاطر رشد تکنولوژی های طراحی و ساخت انیمیشن سازی در دو دهه اخیر ساخته شده اند. حقیقتا لیست انیمه های برتر جهان بسیار متنوعی و گسترده است اما سعی کردیم بر اساس سلیقه نوجوانان، پیشنهاد کاربران و همچنین بهترین انیمه ها بر اساس ژانر لیست متنوعی را تهیه نماییم تا تمام سلایق را پوشش دهد. این لیست بهترین انیمه ها برای بزرگسالان و نوجوانان در نظر گرفته شده است و حتی برخی انیمه ها خانوادگی هستند و می توان آن ها را به همراه اعضای خانواده با هر رده سنی تماشا کرد.
1. پرومیر Promare
داستان آخرالزمانی انیمه پریمیر در مورد یک واقعه عجیب در دنیا است. این واقعه به شکلی است که به صورت کاملا ناشناخته و عجیب، مکان هایی متعددی در جهان دچار آتش‌ سوزی می ‌شوند. این آتش سوزی ها به قدری زیاد هستند که باعث می ‌شود نسل بشریت از بین برود و کل دنیا در آتش قرار بگیرد. از خاکسترهای این آتش، شهری به نام پرومپولیس و انسان هایی به عنوان بازماندگان نسل بشر به وجود می آیند. رهبر انسان های بازمانده فردی به نام فروسایت است. فروسایت که خود را در دنیا بی رقیب می ‌بیند، به شیوه خود حکومت می کند. او متوجه می ‌شود که برخی از بازماندگان انسانها، افرادی هستند که قصد قیام علیه او را دارند. از این رو تمام تلاش او، از بین بردن مخالفانش است. در این فیلم شاهد تقابل دو گروه هستیم. یک گروه آتش افروخته ها و دیگر آتش نشان ها.
2. نام تو Your Name
میتوسا دختری دبیرستانی است که به همکلاسی خود تاکی، علاقه مند شده است. اما تاکی از این علاقه بی خبر است و بیشتر تمرکز خود را روی شعبده بازی و آبنده خود قرار داده است. هر دو آرزوهای خود را دارند و بروز یک اتفاق باعث می‌ شود که آرزوهای آنها کمی تغییر کنند. میتوسا متوجه می شود که بدن او با بدن تاکی تعویض شده است. این اتفاق دقیقا برای تاکی نیز می افتد. تبدیل بدن های آنها به یکدیگر اتفاقات خاصی را رقم می زند که ماهیت اصلی داستان است. آنها تلاش می کنند تا همدیگر را ملاقات کنند و از ماهیت این تغییر عجیب مطلع شوند.
3. افسانه شاهدخت کاگویا The Tale of Princess Kaguya
داستان این اثر از این قرار است که روزی مردی روستایی به نام اوکینا که کارش برش دادن گیاهان بامبو است، در بین این گیاهان، یک نوزاد دختر را پیدا می کند. او از این اتفاق خوشحال می شود و آن را هدیه ای الهی می داند و نام روستا (یعنی کاگویا ) را روی او می گذارند. اوکینا و همسرش با تمام مشکلاتی که دارند، کاگویا را بزرگ می کنند. یک روز اوکینا در جنگل گنج بزرگی پیدا می کند. او تصمیم می گیرد تمام این ثروت را صرف کاگویا کند. از این رو کاگویا را یک شاهزاده می نامد و قصد دارد برای او یک کاخ ایجاد کند. اما شخصیت کاگویا بعد از شاهزاده خانم شدن! تغییرات زیادی می کند…
4. راسکال خواب دختر خیالی را نمی بیند Rascal Does Not Dream of a Dreaming Girl
داستان این کارتون در مورد شخصیتی به نام شوکو است. شوکو دارای یک بیماری ناعلاج قلبی است و از این رو امید زیادی به زندگی ندارد. به همین دلیل ساکوتا که هم مدرسه ای او است، سعی می کند به او کمک کرده و او را به زندگی امیدوار کند. اما در همین حین متوجه می شود که شوکو دچار سندروم بلوغ شده است. به این صورت که شوکو ظاهری بزرگسال به خود می ‌گیرد. یعنی از لحاظ ظاهری همانند یک مرد میانسال است اما رفتارها و احساسات او همانند یک نوجوان است و نکته مهم این است که خود شوکو این موضوع را نمی ‌داند و درک نمی ‌کند! ساکوتا به همراه یکی دیگر از هم مدرسه هایش یعنی مای، سعی می ‌کنند که مشکل شوکو را حل کنند. اما شوکو به وسیله سندروم بلوغ، دارای قدرتی عجیبی شده است که می تواند آینده را پیش بینی کند. شوکو در مورد آینده، داستان های عجیبی را برای ساکوتا و مای تعریف می ‌کند.


لیست انیمه های برتر شامل انیمه های سریالی و انیمه های سینمایی است که البته بر اساس سلایق کاربران این لیست می تواند متغیر باشد. قطعا لیست بهترین انیمه ها برای بزرگسالان با بهترین انیمه ها برای نوجوانان کمی متفاوت خواهد بود اما برخی انیمه های برتر جهان به گونه ای تولید شده اند که می توان آن ها را به صورت خانوادگی نیز تماشا کرد در واقع فیلمنامه آن ها به گونه ای بوده که علاوه بر پوشش سلایق برای سنین مختلف 13 سال به بالا مناسب و مورد پسند باشند. در این سری نقد و سعی شده لیست بهترین کارتون های جهان را تهیه کنیم. البته مطمئنا فیلم ها و کارتون هایی هستند که به نظر شما باید در لیست بهترین انیمه ها در هر ژانر قرار بگیرند.
برای مشاهده لیست کامل بهترین انیمه ها می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:
معرفی 30 تا از بهترین انیمه های جهان
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا