آموزش درست کردن اینستاگرام

dornaz

عضو انجمن

ساخت اکانت اینستاگرام یکی از چالش های همیشگی افراد در هنگام تلاش برای استفاده از این برنامه کاربردی بشمار می رود. چرا که ساخت اکانت اینستاگرام از طریق خود برنامه اینستاگرام نصب شده روی گوشی یا از طریق وب سایت رسمی این برنامه امکان پذیر است و کاربران باید از طریق کامپیوتر یا گوشی موبایل خود وارد برنامه یا وب سایت اینستاگرام شده و مراحل ساخت حساب اینستاگرام را دنبال کنند. به همین منظور نیز در این مقاله تصمیم گرفته ایم نحوه ساخت اکانت اینستاگرام از طریق کامپیوتر و گوشی تلفن همراه را به صورت مجزا به شما آموزش دهیم و مراحلی که باید برای ایجاد حساب اینستاگرام دنبال نمایید را با شما درمیان بگذاریم. قبل از هر چیز لازم است در نظر داشته باشید که برای ساخت اکانت اینستاگرام به یک حساب ایمیل نیاز خواهید داشت. در این بین توجه داشته باشید که ایمیلی که قصد استفاده از آن را دارید، نباید پیش تر برای ساخت حساب اینستاگرام مورد استفاده قرار گرفته باشد.

ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر​

اگر امکان نصب اپلیکیشن اینستاگرام برای شما وجود ندارد نیز می توانید یک راه ساده تر را انتخاب نمایید. ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر مناسب کسانی است که بیشتر وقتشان را با کامپیوتر می گذرانند و یا از گوشی های قدیمی ساده استفاده می کنند. بدین ترتیب به راحتی می توان فرآیند ساخت اکانت اینستاگرام از طریق سایت این برنامه را دنبال نمود و با چند مرحله ساده حساب اینستاگرام خود را داشت. در ادامه روش ایجاد اکانت کامپیوتر را تشریح می کنیم.


1. وارد سایت اینستاگرام به آدرس https://www.instagram.com شوید.

2. گزینه Sign up را انتخاب نمایید.

3. باید اطلاعات کاربری مورد نظر خود را در فیلدهای و سپس روی دکمه sign up کلیک نمایید. آدرس ایمیل یا شماره تلفن، نام کامل، نام کاربری و رمز عبور مناسب، چهار مرحله ای است که باید در مرحله آغازین وارد کنید. اکیدا توصیه می کنیم با دقت این ها را وارد کنید. آدرس ایمیل وارد شده نباید قبلا توسط اکانت دیگری استفاده شده باشد. به عبارت دیگر با هر ایمیل فقط و فقط می توان یک اکانت اینستاگرام ساخت. اگر ایمیل ندارید به راحتی می توانید ر سرویس های ایجاد ایمیل این کار را انجام دهید.


4. تاریخ دقیق تولد خودتان را به صورت میلادی وارد کنید.


5. پس از چند ثانیه یک کد برای شما ارسال می شود. این کد را در کادر مربوطه وارد کنید.


6. برای این که به اینستاگرام ثابت شود که ربات نیستید باید کد کپچا را تیک زده و دکمه Next را کیلک کنید.


7. در پایان شماره تلفن خود را وارد کنید.


حساب اینستاگرام شما با موفقیت ایجاد شد.

سعی کنید یک پسورد امن برای اکانت اینستاگرام خود انتخاب نمایید . به منظور افزایش امنیت بهتر است پسورد اکانتتان را پس از مدتی تغییر دهید. اگر از طریق ایمیل اکانت اینستاگرام خود را ایجاد کرده اید حتما پس از اولین ورود در بخش ویرایش پروفایل شماره تلفن خود را جهت بالا بردن امنیت اضافه کنید. در هنگام ایجاد اکانت اینستاگرام با گوشی شما می توانید از شماره تماس یا آدرس ایمیل استفاده نمایید. اما در صورت تمایل به ساخت حساب اینستاگرام از طریق سایت باید هر دو مورد را ثبت نمایید. امکان تغییر تاریخ تولد وجود دارد اما مراحل آن پیچیده است و بهتر است در همان زمان ثبت نام به درستی وارد شود. در ضمن جالب است بدانید شما می توانید هر زمان که تمایل داشتید نام کاربری خود را تغییر دهید. نام کاربری قبلی نیز تا 14 روز در رزرو شما باقی می ماند و در صورت عدم بازگشت به آن، آزاد شده و دیگران می توانند از آن استفاده نمایند.

برای مطالعه کامل این مقاله و آموزش روش های دیگر از لینک زیر استفاده کنید:

ساختن اکانت اینستاگرام
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا