رمزهای یک بار مصرف (OTPs) یک تکنیک احراز هویت هستند که معمولاً به عنوان یکی از ویژگی های شناسایی دو عاملی (2FA) و احراز هویت چند عاملی (MFA) استفاده می شود که می تواند به تعادل بین این نیازها کمک کند. OTPهای پیامک رمزهای عبور منحصر به فردی هستند که فقط برای یک سشن(session) ورود به سیستم برای یک...
در سال 1992 برای اولین بار از پیامک استفاده شد. پیامک علیرغم اینکه یکی از قدیمی ترین راه های ارتباطی است، هنوز هم تقاضای زیادی دارد. حتی پس از گذشت دو دهه و نیم، پیامهای متنی هنوز مطمئنترین روش ارتباطی است. اگر مصرف کنندگان بخواهند از آخرین تراکنش بانکی خود مطلع شوند، تحویل آنلاین محصول را از...
آیا به راه اندازی یک کمپین پیامکی برای کسب و کار خود فکر می کنید، اما نمی دانید چگونه شروع به جمع آوری شماره تلفن کنید؟ ناامید نشوید، بازاریابی متنی قطعا ارزش تلاش را دارد.
آیا میدانستید که ۶۵ درصد از کسبوکارها پیامک را بهعنوان شکل «بسیار مؤثر» بازاریابی ارزیابی میکنند؟ پیامک چیزهای زیادی...
وب سرویس ارسال پیامک نوعی از API است که به کسبوکار شما اجازه میدهد پیامهای SMS را در پلتفرمهای نرمافزاری موجود شما ادغام کند. وب سرویس پیامکی همکاران اس ام اس شما را قادر می سازند تا پیام های SMS را به سرعت و به راحتی از طریق هر وب سایت یا برنامه ای ارسال یا دریافت کنید.
یک وب سرویس پیامک...
کولر گازی ایستاده اورینت 60000 مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده است. این محصول برای استفاده در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی برای تامین هوای مطلوب طراحی شده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول میزان صدای بسیار کم یونیت های داخلی و خارجی است. استفاده از قطعات یدکی و...
کولر گازی و اسپلیت تراست 36000 محصولی منحصربفرد است که به دلیل ظرفیت بسیار عالی در بسیاری از محیط ها تا 80 متر مربع قابل استفاده است. این کولر گازی که با استفاده از جدیدترین سخت افزار و سیستم های موجود طراحی و ساخته شده است، دارای ظرفیت 36000 BTU در ساعت است که بالاترین مقدار در این محدوده محصول...
چند سال پیش، افرادی که نیاز به خرید لوازم خانگی داشتند ترجیح می دادند برای خرید آنها به فروشگاه های اطراف مراجعه کنند. اما در روند فعلی اینگونه نیست. امروزه روند خرید لوازم خانگی از طریق فروشگاه های اینترنتی به شدت رو به افزایش است. برخی از اصلیترین مزیتهایی که باعث شده مردم برای خرید لوازم...
بیشتر بازاریابی رستورانها به دنبال جذب افراد جدید است – از دست دادن فرصت برای ایجاد وفاداری با افراد گذشته و فعلی. با استفاده از بازاریابی پیامکی برای رستوران ها از طریق پنل اس ام اس رستوران می توانید روابط ارزشمند و طولانی مدتی با مردم ایجاد کنید. در اینجا راهنمای نهایی نحوه عملکرد آن است...
همه گیری COVID-19 بر میزان زمانی که مصرف کنندگان برای تلفن های همراه خود می گذرانند تأثیر گذاشته است. بسیاری از کسبوکارها پیامهای متنی SMS را به عنوان مؤثرترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان اتخاذ کردهاند.
بازاریابی پیامکی چیست؟
بازاریابی پیامکی از پیام های متنی برای تبلیغ، فروش و تبلیغ...
برندها می خواهند با افرادی که با آنها تعامل دارند روابط واقعی برقرار کنند. هنگامی که انواع بازاریابی پیامکی موجود برای ارتباطات تجاری را درک کردید ، می توانید از بازاریابی پیامکی برای انجام این کار استفاده کنید. این استراتژی ارتباطی که از طریق پنل اس ام اس یا پنل پیامکی پیاده سازی می شود، به...
بسیاری از افرادی که مایل به ارسال پیام کوتاه هستند نمی دانند پنل اس ام اس چیست و چگونه از آن برای ارسال پیامک استفاده می کنند. برای اکثر مشاغل و فروشگاه های آنلاین ، این یک فرصت نادر است. برای راهنمایی بیشتر در بقیه این مقاله ، ما همه چیز را که باید در مورد ارسال پیامک و خرید پنل اس ام اس خدماتی...