ونکوور یا مونترال؛ کدام شهر برای زندگی بهتر است؟

hamyar

عضو فعال
به طور کلی افراد با توجه به اهداف و علاقه مندی های خود، شهر خود را انتخاب می کنند ولی ایرانیان معمولا سه شهر مونترال، ونکوور و تورنتو را برای زندگی بعد از مهاجرت انتخاب می کنند. پاسخ این سوال به آنچه شما به دنبال آن هستید بستگی دارد. مونترال به طور متوسط هزینه زندگی کمتری دارد، در حالی که ونکوور به طبیعت زیبا و آب و هوای بهتر مشهور است. در این مقاله تصمیم گرفتیم تا به کمک دفتر مهاجرتی اپلو در تهران به بررسی دو شهر پر طرفدار ونکوور و مونترال بپردازیم.

1. آب و هوای مونترال یا ونکوور، کدام بهتر است؟

کل کانادا که شمالی ترین کشور قاره آمریکای شمالی است ، در زمستان سرد می شود. با این حال ، آب و هوا در سراسر کشور متفاوت است. ونکوور به داشتن آب و هوای مطبوع تر معروف است ، در تابستان زیاد گرم نیست و در زمستان هم زیاد سرد نیست. اما در مونترال آب وهوا کمی متفاوت تر است، رطوبت می تواند تابستان ها را گرم و زمستان ها را بسیار سرد کند. اگر تحمل سرمای شدید در زمستان را ندارید، ونکوور انتخاب بهتری خواهد بود.

اگر عاشق ورزش در فضای باز هستید ، ونکوور بهترین شهر برای شماست. در زمستان ، یک پیست اسکی سی دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد. در تابستان ، دوچرخه سواری در کوهستان و ورزش های ساحلی به وفور یافت می شود. اگر بیشتر مانند دویدن به ورزش های روزمره می پردازید ، این شهر هر ساله دارای مسابقات ماراتن و همچنین مسابقات دوچرخه سواری است. هر دو شهر دارای سالن های ورزشی مجهز نیز هستند ، اگرچه عضویت در سالن ورزشی در ونکوور گرانتر از مونترال است.


2. هزینه های زندگی در ونکوور بیشتر است یا مونترال

در بیشتر موارد ، ونکوور شهری گرانتر از مونترال برای زندگی است. ونکوور اغلب در فهرست برترین مناطق جهان برای زندگی جای دارد. ونکوور شهر بزرگی است و محله های زیادی در آن وجود دارد. آپارتمانهای داخل مرکز شهر و خارج از مرکز شهر تقریباً پنجاه درصد در ونکوور گرانتر از مونترال هستند. در سایر هزینه ها نیز مونترال ارزان تر از ونکوور برای زندگی است. قیمت لباس در مونترال تقریباً ده درصد کمتر است و رستوران ها هم معمولاً حدود پانزده درصد ارزان ترند و فعالیت های اوقات فراغت ، مانند رفتن به سینما ، حدود پنج درصد مقرون به صرفه تر است.

متوسط اجاره بها آپارتمان مبله و غیر مبله در شهر های ونکوور و مونترال در ماه می 2021

متوسط اجاره آپارتمان یک خوابه در ونکوور:

مبله : 1898 دلار غیر مبله: 1713 دلار

متوسط اجاره بهای آپارتمان یک خوابه در مونترال:

مبله: 1426 دلار غیر مبله: 1192 دلار
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا