هر آنچه که باید درباره دیلیت اکانت اینستاگرام بدانید

dornaz

عضو انجمن
امکان دیلیت اکانت اینستاگرام به 2 صورت دائمی و موقت برای کاربران این شبکه اجتماعی ارزشمند فراهم شده است. در نتیجه این قابلیت کاربران می توانند هر زمان که تمایل داشتند مسیر دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت موقت را دنبال کرده و به صورت موقت از دسترس دنبال کنندگان خود خارج شوند. اما در روش دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی افراد به صورت کامل از این پیامرسان خداحافظی می کنند و امکان بازگردانی اطلاعات برای آنها وجود ندارد. در این آموزش از میزبان‌فا مگ قصد دارم به نحوه دی اکتیو کردن اینستاگرام به صورت موقت یا حذف کامل اکانت اینستاگرام به صورت دائمی بپردازم.
نحوه دیلیت اکانت دائمی یا موقت اینستاگرام
این روزها استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام به بخش جدایی ناپذیر زندگی فردی همه ما تبدیل شده است و همه کاربران به نوعی از این رسانه‌های اجتماعی برای انتشار محتوای خود استفاده می‌ کنند. اما خیلی از اوقات ممکن است افراد تمایل داشته باشند با دیلیت اکانت اینستاگرام خود برای همیشه از این شبکه اجتماعی خداحافظی کنند یا اینکه با غیرفعال کردن اینستاگرام به صورت موقت برای مدتی این رسانه اجتماعی را کنار بگذارند و در زمان نیاز مجددا به این شبکه برگردند. در نتیجه باید با روش های دیلیت اکانت اینستاگرام و تفاوت های آنها آشنا شده و نحوه حذف و خارج شدن از اکانت اینستا خود را به خوبی یاد بگیرند.
1. حذف موقت اکانت اینستاگرام
در این صورت اکانت شما به هیچ عنوان به صورت کامل حذف نمی شود و تنها به صورت موقت دی اکتیو می شود. در این روش از حذف اکانت اینستاگرام، بعد از ورود مجدد به این برنامه اکانت اینستاگرام بدون هیچگونه تغییری بازیابی می شود. برای دی اکتیو کردن اینستاگرام و یا حذف موقت اکانت اینستا تنها می توانید از طریق مرورگر وب اقدام کنید.
2. دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام
روش دومی که قصد داریم برای دیلیت اکانت اینستاگرام معرفی کنیم، دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام است. در این صورت اکانت شما به صورت کامل حذف شده و امکان بازیابی مجدد آن وجود ندارد. لازم است توجه داشته باشید که با دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام دیگر امکان ورود مجدد به حساب اینستاگرام پاک شده وجود ندارد و با دیلیت اکانت اینستاگرام تمامی اطلاعات حساب شما مثل عکس ها، ویدیو، دایرکت ها، فالوورها و… پاک می شود.
دیلیت اکانت اینستاگرام یکی از اصلی ترین ترفندهایی است که توسط این برنامه در اختیار کاربران قرار گرفته است. چرا که فرصتی را در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از روش دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت موقت، بتوانید حساب خود را موقتاً حذف کرده و هر زمان که تمایل داشتید مجددا آن را بازگردانی کنید یا اینکه با استفاده از روش دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی و در نهایت حذف دائمی اکانت اینستاگرام به صورت کامل از این شبکه اجتماعی خداحافظی کنید. آیا شما تاکنون در زمینه حذف اکانت اینستا به صورت موقت یا دائمی اقدام کرده اید؟
در صورت تمایل به مشاهده راهنمای دیلیت اکانت اینستاگرام می توانید از طریق لینک زیر به وب سایت ما مراجعه نمایید:
آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا