هر آنچه باید پیش از رزرو هتل بدانید

هتل های مشهد.png

وقتی تصمیم به سفر می‌گیرید و خیالتان از بابت خرید بلیط که راحت می‌شودف به جستجوی هتل در شهر مورد نظرتان می‌پردازید. با یک جست و جوی ساده در اینترنت می‌توانید قیمت هتل ها را به راحتی با هم مقایسه کنید.

برای کاهش هزینه سفر مهم است که بتوانید هتل مورد نظر خود را با بهترین نرخ رزرو کنید. در سایت فلای تودی می‌توانید رزرو هتل خود را با ارزانترین نرخ ممکن انجام دهید. این نکات را بخوانید تا با اطلاعاتی دقیق‌تر هتل مورد نظر خود را به راحتی رزرو کنید.

موقعیت جغرافیایی هتل

موقعیت مکانی هتل و نزدیکی آن به جاذبه ‌ها یا مراکز خرید همواره از دغدغه‌های اساسی مسافران هنگام رزرو هتل است. فرض کنید قصد سفر به شمال کشور و برای مثال شهر چالوس با جاذبه هایی مانند آبشار اکاپل و دریاچه ولشت، پل ذغال، تله کابین نمک آبرود و... را دارید. سعی کنید رزرو هتل های چالوس به گونه‌ای باشد، که در نزدیک ترین فاصله تا این جاذبه‌ها قرار بگیرید تا دسترسی راحتی به آنها داشته باشید.

تخفیفات ویژه هتل‌ ها و مراکز اقامتی

اگر قصد یک سفر اقتصادی و ارزان را دارید، حتما از تخفیفات هتل‌ ها غافل نشوید. بسیاری از هتل‌ ها و مراکز اقامتی به مناسبت‌های خاص، به ویژه در «زمان های کم سفر» تخفیفات بسیار خوبی را برای مسافران و گردشگران در نظر می‌گیرند.

حتی برای رزرو هتل های مشهد ، شیراز و مقاصد پرطرفدار نیز گاهی تخفیف‌های خوبی در نظر گرفته می‌شود. در اقامت‌های طولانی مدت، تخفیف هتل می‌تواند هزینه قابل توجهی از شما کسر کند.

قوانین رزرو هتل

یکی از نکاتی که باید پیش از رزرو هتل بدانید، قوانین آن است. هر مجموعه ای برای برقراری امنیت و آرامش خود دارای یکسری قوانین و مقررات خاص هستند. هتل‌ ها نیز از این قوانین مستثنا نیستند. بنابراین بهتر است قبل از رزرو هتل با مواردی از این قوانین و مقررات آشنا شوید.

- تحویل اتاق‌ در ساعت 2 بعد از ظهر و تخلیه اتاق در ساعت 12 ظهر انجام می‌گیرد. البته برخی از هتل ‌ها ممکن است در صورت داشتن اتاق خالی، اتاق‌تان را زودتر به شما تحویل بدهند.

بیشتر هتل ‌ها دارای اتاق چمدان هستند، در صورت عدم تحویل اتاق می‌توانید چمدان و بارهای خود را تحویل دهید و تا زمان مورد نظر، به گشت و گذار در شهر یا استراحت در لابی بپردازید.

- در برخی هتل‌ ها، پذیرش کودکان زیر 5 یا 7 سال در صورت عدم استفاده از خدمات، رایگان یا نیم بها محاسبه می‌گردد.

- برخی از اتاق‌ های هتل ‌ها نیز امکان ظرفیت نفر اضافه را ندارند. در صورت وجود این امکان هزینه‌ نفر اضافی از شما اخذ خواهد شد.

_ در بیشتر هتل ‌‌ها پذیرش بانوان با داشتن مدارک شناسایی معتبر مانند کارت ملی و شناسنامه صورت می‌پذیرد.

_ پذیرش زوجین در صورت ازدواج موقت به همراه صیغه نامه معتبر یا شناسنامه زوجین امکان پذیر است.

- اگر حیوان خانگی دارید و می‌خواهید آن را با خود به سفر ببرید، حتما با هتل خود تماس گرفته و شرایط پذیرش و نگهداری از حیوانات خانگی را بپرسید.
هتل های چالوس.png

قوانین کنسلی هتل

گاهی همه چی مطابق برنامه از پیش تعیین شده پیش نمی‌رود. اتفاقات غیر منتظره همیشه وجود دارند، اما با آگاهی و شناخت می‌توان تا حدی ضررهای ناشی از این اتفاق را به حداقل رساند. در صورتی که سفرتان کنسل شد و درخواست لغو رزرو هتل خود را داشتید، می‌توانید بخشی از هزینه خود را دریافت کنید. هر هتلی قانون خاصی برای کنسلی دارد، به همین دلیل توصیه می‌کنیم که به هنگام رزرو در قسمت مشخصات هتل و اتاق از قوانین کنسلی مطلع شوید.

خدمات و امکانات هتل

هتل ‌ها با توجه به استاندارد خاصی رتبه‌بندی می‌شوند. از معروف ترین رتبه بندی هتل ‌ها، تعداد ستاره‌های یک هتل است که معمولا بین یک تا پنج ستاره تفکیک می‌شود. با توجه به ستاره‌ های هتل می‌توان تنوعی از امکانات و خدمات را دریافت کرد.

هتل های سه ستاره به بالا جز هتل‌ های لوکس محسوب می‌شوند که مسافران می‌توانند از خدمات متنوعی نظیر استخر، اسپا، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، اینترنت، رستوران و... در آنها استفاده کنند.

توجه داشته باشید که برخی از هتل ‌ها در شهرهای یزد، کاشان یا شیراز که دارای اقامتگاه ‌های بومگردی یا هتل بوتیک هستند، در رتبه بندی ستاره ‌های هتل جای نمی‌گیرند، اما می‌توانند سطح بالایی از خدمات و کیفیت را ارائه دهند.

رزرو انواع اتاق‌ در هتل ها

یکی از نکات رزرو هتل، انتخاب نوع اتاق است. متداول ترین اتاق های هتل شامل اتاق سینگل (اتاق با یک تخت یک نفره)، اتاق دبل (اتاق با یک تخت دو نفره)، اتاق تویین (اتاق با دو تخت یک نفره)، اتاق کانکت (اتاق ‌های متصل به هم)، آپارتمان (واحد اقامتی بزرگ با تمام امکانات از جمله آشپزخانه) و سوییت (واحد اقامتی با فضای خواب و پذیرایی مجزا) می‌شود. به هنگام رزرو هتل، حتما به نوع اتاق خود دقت کنید؛ چرا که این موضوع تاثیر مستقیمی روی هزینه اقامت‌تان می‌گذارد.

شرایط پذیرایی هتل

یکی از نکاتی که پیش از رزرو هتل درباره آن باید بدانید، ارائه وعده‌های غذایی است. اقامت در هتل‌ ها اغلب با صرف صبحانه همراه هستند. صبحانه در این نوع هتل ‌ها به صورت بوفه‌ و در رستوران هتل صرف می‌گردد. همچنین اقامت در بعضی از هتل‌ها شامل خدمات هافبرد (صبحانه و نهار) یا فول برد (صبحانه، نهار، شام) هستند. که با پرداخت هزینه‌ آن می‌توانید از این خدمات استفاده کنید.

رزرو هتل.png

عضویت در باشگاه مشتریان را فراموش نکنید

یکی دیگر از راه ‌های کاهش هزینه سفر، ثبت نام و عضویت در باشگاه مشتریان است. خدمات باشگاه مشتریان را می‌توانید در فلای تودی به عنوان یکی از معتبرترین پلتفرم های فروش آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل دریافت کنید.

با عضویت در باشگاه مشتریان فلای تودی با هر بار خرید، یک امتیاز به شما تعلق می‌گیرد و در حساب کاربریتان ذخیره ‌می‌شود. با استفاده از این امتیازها می‌توانید برای خرید‌های بعدی خود تخفیف بگیرید.

رزرو هتل از یک مرجع معتبر​

سعی کنید پیش از رزرو هتل تمام نکات مرتبط با آن را بدانید. دانستن این نکات به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر به گزینه مورد نظر خود برسید. در نهایت استفاده از یک مرجع معتبر که امکان مقایسه قیمت ها و تنوع انواع مجموعه‌های اقامتی را در اختیارتان قرار می‌دهد، بهترین راهکار برای نجات از سردرگمی است. فلای تودی مرجع ارزان خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته است.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا