معایب و مزایا هود استیل

metallurgy12

عضو انجمن

best-range-hoods-section-2.jpg

مقدمه

هودها برای آشپزخانه های مدرن طیف کاملی از امتیازات را در بردارند، از جلوه و زیبایی ظاهری فوق العاده گرفته تا دور نمودن آلاینده ها و مواد محرک و آزاردهنده و سوزش آور موجود در هوا در طول فرآیند پخت و پز. هودها از مواد مختلفی ساخته می شوند. برای آشپزخانه های امروزی محبوب ترین انتخاب ها عبارتند از هودهای مسی و استنلس استیل. هودهای مسی دوام شان باورنکردنی است و همچنین نما و ظاهر همیشه مدرن و جدیدی دارند که منحصر به فرد و مطابق با زمان پیش می رود. هودهای استنلس استیل نیز مجموعه امتیازات خاص خودشان را دارند و گزینه های خوبی برای ارتقاء جذابیت ظاهری و قابلیت کاربردی برای آشپزخانه شما طی سال های آتی محسوب می شوند. در اینجا به ذکر چند نقطه قوت و قدرتی که هودهای هواکش استنلس استیل را به چیزی فراتر و با ارزش تر از سرمایه گذاری بدل می کند، می پردازیم.
61HrMvFGpjL._AC_SX522_.jpg

دوام و پایداری

ورق استیل یکی از پایدارترین موادی است که در لوازم خانگی مورد استفاده واقع می شود. هودهای استیل در برابر ضررها و آسیب های ناشی از آب مقاوم اند و زنگ نمی زنند و دچار خوردگی هم نمی شوند. این امر بسیار حائز اهمیت است، از این نظر که هدف و وظیفه کلیدی یک هود هواکش عبارت است از دور نمودن بخار چربی و مواد مضر و آسیب زننده بالقوه دیگر از محیط منزل شما. خاصیت چقرمگی ورق استیل نیز تضمین کننده این است که هود شما برای سال ها پس از نصب در شرایط عالی و ممتاز باقی خواهد ماند.

نما و ظاهر شیک و مدرن

لوازم خانگی ساخته شده از ورق استیل یک روند و گرایش دیرینه و طولانی مدت در طراحی آشپزخانه اند و منظره ای نوین و خنثی و بی رنگ برای منازل پدید می آورند که برق و درخشش خاصی ساطع و منتشر می کنند. استیل در هر چیزی وجود دارد، بدین معنا که کابینت ها، کف ها و بالای پیشخوان های شما به عنوان مکمل های مطلوب و کاملی فارغ از جنس مواد یا رنگشان کار خواهند کرد. به لحاظ محبوبیت و مقبولیت فزاینده ورق استیل در آشپزخانه، هماهنگ نمودن نما و منظره وسایل سخت افزاری شما با منظره فضای دور دور و برتان و اینکه بهترین تناسب را مشاهده و احساس کنید، امری سهل و آسان نیز می باشد. افزودن یک هود هواکش از جنس ورق استیل می تواند به کل به آشپزخانه شما منظره ای مدرن، براق و صاف بدهد.
8c-black-stainless-steel-renge-Hood-1024x1024.jpg

تمیزکاری آسان

هودهای استیل نیاز به حداقل نگهداری از سوی صاحبان آنها دارند، فقط گاهی لازم است با تکه ای پارچه مرطوب به وسیله مالش تمیز و پاک شوند تا هر گونه ترشح یا تجمع یا پینه بندی و انباشت زدوده شود. مواد پاک کننده مخصوص می توانند هر نوع کثیفی یا چرک خطرناک و مضر را زدوده و کمک کنند به دور ساختن اثرات و لکه ها یا انباشت های کثیفی. همچنین بایست به این موضوع توجه شود که ورق استیل فلزی غیر متخلخل است، بدین معنا که نسبت به مواد دیگر در برابر میکروب ها و باکتری ها به طور کارآمد تر و موثرتر مقاومت می کند. هدف از نصب هود مواجه شدن با آلاینده های دائمی است که موضوعی حیاتی و مهم محسوب می شود.

صرفه اقتصادی فوق العاده

یک هود استیل وسیله ای افزودنی و نسبتاً ارزان برای خانه شماست و همچنان که در حال خدمت رسانی است، ارزش آن از لحظه نصب آن تا هر وقت، افزوده می شود. هودهای استیل بی اندازه بادوام اند و طوری طراحی شده اند که برای سال ها در آشپزخانه شما جا خوش کنند و به همین موضوع مبین سرمایه گذاری عالی برای هر خانه دار باهوشی است. محبوبیت روز افزون هودهای استیل توجه و نظر مالکان را نیز جلب می کند و سبب افزایش ارزش خانه شما می شود هم در کوتاه مدت و هم در دراز مدت و برای فروش مجدد.
قیمت هود مستقیما به قیمت ورق استیل بستگی دارد. پرداخت هزینه متوسط در شروع کار با دوام و کارایی بالا تر قطعا از یک سیستم ارزان با طول عمر پایین و حساسیت پایین قابلیت جلب توجه ما را ندارد.​
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا