فال روزانه 30 آبان 1399

shaho

عضو انجمن

فال روزانه آنلاین 30 آبان 1399​


فال روزانه در روز 30 آبان 1399 برای متولدین فروردین ماه​


درست وقتي همه چيز روبه راه است، مانع جديدي جلوي پاي شما ظاهر مي‌شود. شايد بخش مهمي‌از اطلاعاتي كه بهتان داده شده را ناديده گرفته‌ايد، يا فقط بخشي از وظايف كاريتان را انجام نداده‌ايد. حالا دليلش هرچه كه باشد، ديگر نبايد غر بزنيد؛ اگر حواستان را جمع كنيد مي‌توانيد جبران كنيد. به جاي اينكه انرژي‌تان را سر صحبت كردن در مورد اين موضوع هدر بدهيد، فقط فكر كنيد ببينيد كه الان چه كاري لازم است انجام دهيد.



فال روزانه در روز 30 آبان 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه​


شما دوست نداريد ديگران فكر كنند فرد سبكسري هستيد، به خاطر همين بيشتر ترجيح مي‌دهيد كه با كسي حرف نزنيد تا در مورد شما بد قضاوت نكنند. شايد هم احساس مي‌كنيد كه همه حرف‌هايتان را زده‌ايد، اما بيشتر به زمان نياز داريد تا بفهميد كه چگونه مي‌توانيد بهتر خودتان را مطرح كنيد. چرا آنقدر خودتان را به خاطر حرف ديگران ناراحت مي‌كنيد؟ اگر شما واقعيت را همانطور كه مي‌بينيد انتقال دهيد، ديگر كسي نمي‌تواند موقع صحبت كردن ازتان ايراد بگيرد.



فال روزانه در روز 30 آبان 1399 برای متولدین خرداد ماه​


امروز وقتي يك مشكل خانوادگي قديمي‌دوباره ظاهر مي‌شود تا شما را آزار دهد، نمي‌توانيد دست از فكر و خيال كردن برداريد. در حاليكه خاطرات گذشته به خاطر وجود ردي در زمان حال دوباره يادآوري مي‌شود، شايد شما تركيب عجيبي از واقع بيني و ياد گذشته را با هم تجربه كنيد. تلاش براي كنار كشيدن خود از يك بحث پچيده شايد با موفقيت همراه نباشد. به جاي يانكه انرژي‌تان را به خاطر فرار كردن از حقيقت هدر دهيد، از بحث‌هاي صادقانه استقبال كنيد.



فال روزانه در روز 30 آبان 1399 برای متولدین تیر ماه​


امروز ديگران شما را فردي بسيار منفي باف مي‌بينند، در حاليكه خود شما اصلاً همچنين حسي نداريد. دليلش فقط اين است كه شما مي‌توانيد ضعف و تزلزل را در گفته‌هاي آنها ببينيد و به خاطر همين از ايده‌هاي سطحي و آبكي حمايت نمي‌كنيد. به جاي اينكه سعي كنيد احساستان را تغير دهيد، فقط شيوه بيانتان را بهتر كنيد. مادامي ‌كه شما از افراد ديگر عيب‌جويي نمي‌كنيد مي‌توانيد تا حد نياز جدي باشيد.



فال روزانه در روز 30 آبان 1399 برای متولدین مرداد ماه​


اگر شما با مقوله مربوطه به اعتماد به نفس خود درگير شده‌ايد، امروز وقتي داريد به نقطه ضعف‌هاي خود فكر مي‌كنيد شايد به نقطه عطفي برسيد. متأسفانه هركسي ممكن است پشيمان شود؛ هميشه كارهايي هست كه بايد با روش‌هاي متفاوت آنها را انجام داد و كارهايي هم هست كه ابداً نبايد آنها را انجام داد. به جاي اينكه سعي كنيد كامل باشيد، عاقلانه‌تر است كه قبول كنيد يك انسان هستيد و بپذيريد كه همه انسانها هم نقطه ضعف‌هايي دارند.



فال روزانه در روز 30 آبان 1399 برای متولدین شهریور ماه​


امروز قدرت تجزيه و تحليل شما هماهنگ‌تر مي‌شود. ولي نبايد در حاليكه بي‌رحمانه ديگران را سرزنش مي‌كنيد، با ديد منفي خود روحيه‌شان را تضعيف كنيد. در عوض از اين جنبه به طور مؤثري استفاده كنيد تا كارهايي كه بايد در آينده انجام شود را شرح دهيد.



فال روزانه در روز 30 آبان 1399 برای متولدین مهر ماه​


شما احساس مي‌كنيد كه زندگيتان يكنواخت و ملالت بار شده است و به خاطر همين ديگر از تغيير كردن اوضاع نااميد شده‌ايد. اين نااميدي به غصه‌هاي جديد شما اضافه شده است. ولي نبايد بگذاريد غصه و ناراحتي برايتان تبديل به عادت بشود، چرا كه در اين دنيا همه چيز قابل تغيير است. اگر شما به جاي اينكه غصه گذشته را بخوريد به آينده‌تان اميدوار باشيد حالتان خيلي بهتر مي‌شود.



فال روزانه در روز 30 آبان 1399 برای متولدین آبان ماه​


اين روزها براي شما فهم اين موضوع كه سرنوشت شما را به كجا مي‌كشاند سخت شده است، اما شما اعتقاد داريد كه اگر محض اطمينان اين موضوع را بفهميد شادتر خواهيد شد. تفكرات شما بيشتر به سمت وظايفتان متوجه است، بنابراين برايتان سخت است راه حلي براي ناراحتي‌هايتان در ذهن مجسم كنيد. عجيب اينكه قبول كردن واقعيت- حتي اگر مطابق با ايده‌آل‌هاي شما نباشد- شما را از اين بي حس و حالي در خواهد آورد.



فال روزانه در روز 30 آبان 1399 برای متولدین آذر ماه​


ممكن است رئيس شما يا يكي ديگر از مقام‌هاي مافوق بهتان گفته باشد كه بخشي از برنامه‌ريزي‌هايتان غلط بوده است. متأسفانه آنها وقتي دارند شما را سرزنش مي‌كنند، خيلي قصدشان خيرخواهانه نيست. به علاوه شما خيلي حساس و شكننده هستيد و نمي‌توانيد به خوبي جواب اين اظهار نظر منفي را بدهيد. اما فكرتان را درگير اين موضوع نكنيد. شما قول داده بوديد كه اين موضوع را به كسي نگوييد و الان هم وقت كافي نداريد كه بخواهيد خودتان را ناراحت كنيد.



فال روزانه در روز 30 آبان 1399 برای متولدین دی ماه​


شما وقت و انرژي‌تان را بر روي تعطيلات و يا ثبت نام كردن در يك رشته درسي صرف مي‌كنيد. هركدام از اين دو راه كه برگزينيد، در عين حال كه شما را با عدم اطمينان نسبت به آينده روبرو مي‌كند، خوش‌بيني شما را نيز رفته رفته كم‌تر مي‌كند. به هر حال نيازي نيست كه ريسك كردن را عقب بيندازيد و يا اينكه از شدت آن بكاهيد. شما مجبور نيستيد برنامه‌هاي خود را كنسل كنيد؛ فقط لازم است كه نسبت به آنها واقع بينانه‌تر رفتار كنيد.



فال روزانه در روز 30 آبان 1399 برای متولدین بهمن ماه​


شايد شما امروز از ارتباط برقرار كردن پرهيز كنيد، چرا كه دوست نداريد آسيب پذير باشيد. شما امروز ترجيح مي‌دهيد انرژي خود را بر روي موضوع مطمئن‌تري متمركز كنيد. براي شما راحت‌تر است كه به حقايق بيشتر از احساسات توجه كنيد و اين موضوع باعث مي‌شود خونسردي شما افزايش يابد. پيدا كردن شجاعت براي صحبت كردن در مورد احساسات غير منطقي مي‌تواند ايمان شما را بيشتر كند، اما اگر اين كارتان را ادامه بدهيد نتايج شگفت انگيزي در انتظارتان خواهد بود.



فال روزانه در روز 30 آبان 1399 برای متولدین اسفند ماه​


امروز يك نفر از راه مي‌رسد كه حامل پيام‌هاي بدي براي شما است، اما شما نبايد كوركورانه حرف‌هاي ديگران را قبول كنيد. با اين حال حرف‌هاي ديگران، بخصوص اگر شما روحيه انتقادپذيري داشته باشيد، مي‌تواند روي شما تأثير بگذارد. به نظرات ديگران گوش بدهيد، اما سعي نكنيد كه آنها را به خودتان بگيريد. اگر شما بتوانيد بدون اينكه احساساتي شويد حقيقت را بشنويد، خواهيد توانست از آموخته‌هايتان در جهت بهتر كردن زندگيتان استفاده كنيد.



The post فال روزانه 30 آبان 1399 appeared first on فال آنلاین نورگرام ♋.

ادامه مطلب...
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا