سایت دانلود از اینستا به همراه آموزش ویدیویی

dornaz

عضو انجمن

مطمئناً خیلی از اوقات برای شما نیز پیش آمده است که در حال گشت و گذار در اینستاگرام خود هستید که ناگهان با یک محتوای بسیار مفید رو به رو می شوید. همانطور که پیشتر نیز اشاره شده سایت دانلود از اینستا یکی از بهترین روش هایی موجود برای دانلود پست از اینستاگرام به شمار می رود. در حال حاضر سایت های دانلودر اینستا بسیار زیاد بوده و شما می توانید بر حسب نیاز خود از آنها استفاده نمایید.

آموزش دانلود پست از اینستاگرام از سایت

با استفاده از این سایت ها شما می توانید پست های عکسی یا ویدیویی مورد نظر خود را به راحتی و بدون هیچگونه افت کیفیتی و به صورت کاملاً رایگان دانلود نمایید. در واقع در تعریف سایت دانلود از اینستا می توان گفت که این سایت ها در واقع یک پلتفرم آنلاین هستند که کاربران خود این امکان را می دهند تا بتوانند پست های مورد نظر خود در اینستاگرام را دانلود نمایند.

DownloadGram اولین و شاید بهترین سایتی است که قصد داریم به شما معرفی نماییم. در ادامه به صورت گام به گام نحوه دانلود پست از اینستاگرام از این سایت را به شما آموزش خواهیم داد.

1- در برنامه اینستاگرام لینک پست مورد نظر خود را کپی کنید.


2- وارد سایت downloadgram شوید. صفحه اصلی این سایت به شکل زیر است.



3- در کادر مربوطه لینک را کپی کنید.


4- در این مرحله کافی است دکمه Download Now را کلیک کنید.


5- پس از چند ثانیه لینک دانلود نمایان خواهد شد. کافی است که بر روی این لینک کلیک کنید.



سایت های دانلود از اینستاگرام معرفی شده در این مقاله بدون نیاز به برنامه تغییر آیپی نیز پاسخگو هستند اما در نهایت ممکن است گاهاً نیاز به استفاده از برنامه تغییر آیپی برای این امر نیز وجود داشته باشد.

برای آشنایی با سایت های دیگر دانلود پست از اینستاگرام از لینک زیر استفاده کنید:

mizbanfa.net/mag/how-download-from-instagram-in-pc

سایت دانلود عکس اینستاگرام
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا