راهنمای انتخاب نرده چوبی

mahdikarimi

تازه وارد

چه نوع چوبی برای نرده چوبی استفاده می شود؟

نرده چوبی تکیه بلندی است که در کنار راه پله ها قرار دارد. از نظر اصطلاحی، نرده ها و نرده ها قابل تعویض هستند. از طرف دیگر، نرده پله برای جلوگیری از سقوط شما از پله ها در نظر گرفته شده است. بلوط و کاج دو مورد از رایج ترین انواع نرده های چوبی هستند، و آنها در نقطه مقابل طیف قیمت و دوام قرار دارند. بلوط به دلیل دوام قوی، چوب گران تری است. کاج یک چوب نرم است که دوام کمتری دارد اما به مراتب ارزانتر است. افرا یکی دیگر از چوب های سخت است که به دلیل زیبایی و کیفیت بالای آن برای نرده چوبی روی راه پله استفاده می شود. اطمینان از اینکه ماده انتخابی شما به اندازه کافی قوی است که بتواند وزن را تحمل کند، باید بالاترین نگرانی شما باشد. داشتن یک نرده چوبی سخت برای کسانی که هنگام استفاده از پله ها نیاز به حمایت زیادی از نرده دارند توصیه می شود.

باید به رنگ دیوارپوش و تزئینات و مدل نرده چوبی خانه فکر کنید. اگر سایدینگ و تزئینات مکمل یکدیگر هستند، ظاهر را با انتخاب رنگ تخته عرشه و نرده خود ادامه دهید. برای داشتن ظاهری کاملاً بدون درز، رنگ‌های تزئینی و نرده‌های خود را مطابقت دهید. اگر رنگ های تزئینی و سایدینگ شما چشمگیرتر هستند، از رنگ متضاد یا تیره نرده استفاده کنید. اگر فقط نرده ها را رنگ آمیزی می کنید، از رنگ خنثی استفاده کنید که مکمل آج ها، دوک ها و پایه ها باشد (مثلاً مشکی یا قهوه ای تیره). اگر کل راه پله را رنگ آمیزی می کنید، یک طرح رنگ سیاه و سفید را در نظر بگیرید. اگر این گزینه مناسبی باشد، انتخاب رنگ و متریال مشابه با درهای راهرو ایده خوبی است.

اگر به دنبال نصب یک نرده چوبی در بیرون در باغ خود هستید، چوب ساج یکی از محبوب ترین چوب ها برای مبلمان فضای باز است و برخی آن را بهترین چوب می دانند. ضد آب، ماندگاری طولانی و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است. همچنین چوب زیبایی است که باید به آن نگاه کرد. در برابر حشرات مقاوم است و کثیفی را جمع نمی کند. سدر و بلوط نیز دو انتخاب بسیار محبوب برای عرشه و نرده بیرونی هستند. چوب باید تحت فشار قرار گیرد تا از تحت تأثیر قرار گرفتن عناصر بیرونی جلوگیری شود. آنها ممکن است برای کمک به حفظ رنگ و کیفیت خود به روغن یا پولیش نیاز داشته باشند.

چگونه نرده چوبی برای راه پله بسازید؟

مهم ترین قدمی که باید بردارید اندازه گیری منطقه ای است که می خواهید نرده پله چوبی نصب کنید. برای راه پله ها، باید تصمیم بگیرید که چه سبک نرده ای را می خواهید در امتداد پله ها داشته باشید. آیا توسط یک دیوار یا دوک پشتیبانی می شود؟ ضخامت چوب باید به اندازه کافی ضخیم باشد تا در صورت اعمال وزن زیاد، مواد شکسته نشود. داشتن ابزار مناسب برای تکمیل کار ضروری است. شما به چیزی بیش از یک پیچ گوشتی نیاز خواهید داشت. اگر برای ساخت نرده ها چوب می خرید، به اره، سنباده، رنگ، لاک و جلا نیاز دارید. ایجاد یک ریل نرده چوبی بسیار سخت تر از استفاده از یک بست نرده فلزی و تکیه گاه برای نرده های در حال اجرا روی دیوار است. انتخاب یک نرده چوبی همه کاره آماده که می تواند تقریباً برای هر راه پله ای کار کند، در زمان و نیروی کار شما صرفه جویی می کند. می‌توانید لوازم جانبی دیگری مانند پایه‌های جدید و کلاهک برای بالا و پایین پله‌ها خریداری کنید تا ظاهری تمیز به نرده‌های خود ایجاد کنید. مطمئن شوید که قبل از نصب نرده های پله خود رنگ بزنید زیرا این کار باعث صرفه جویی زیادی در زمان و جلوگیری از هر گونه آشفتگی ناخواسته می شود.

چوب کاری تخصصی Spindlewood دارای انواع پروفیل های نرده است که می توانید مشاهده و انتخاب کنید. پروفیل های آنها از نظر معماری درست هستند و در اکثر بازسازی پله ها به خوبی کار می کنند. نرده‌ها را می‌توان برای اندازه‌های مختلف دوک سفارشی کرد و در چوب‌های انتخابی موجود است. هر محصول متناسب ساخته شده و مطابق با نیازهای مشتری طراحی شده است.

قیمت نرده چوبی چقدر است؟

اگر می خواهید نرده ای از چوب بسازید، افرا یا بلوط گزینه های بادوام تری هستند. اگرچه گران تر از الوارهای نرم تر هستند،
اما این چوب های سخت دوام بیشتری دارند. جدا از مقرون به صرفه بودن، آنها همچنین سبکی را ارائه می دهند که برای زیبایی شناسی طراحی خاص مانند سنتی جذاب است. داشتن یک نرده چوبی همه کاره سفارشی هزینه بیشتری خواهد داشت، با این حال شما می توانید چوب و طرح را متناسب با خانه خود انتخاب کنید. انتخاب متریال و طول ریل عامل تعیین کننده در مورد میزان پرداخت شما خواهد بود.

آیا می توانم نرده بلوط بسازم؟

تهیه یک نرده از بلوط بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کردید. داشتن ریل بلوط متناسب با درب یا کفپوش، زیبایی اتاق را تحسین می کند و فوق العاده به نظر می رسد. چه بر روی دیوار نصب شود و چه به صورت عمودی بر روی میله ها، Spindlewood Specialist Woodturning اینجاست تا نرده ای عالی برای خانه شما ایجاد کند. با پایان ساخت و ساز مهندسی شده، طرح های آنها آماده و آماده نصب می شوند. موجود در چوب بلوط و سایر الوارها، می توانند به ایجاد طرحی که کارآمد و عالی به نظر می رسد کمک کنند. یک نرده کوچک ساخته شده از بلوط نیز می تواند برای حمام برای کسانی که مشکلات حرکتی دارند ساخته شود.

آیا می توان از شیشه با نرده راه پله استفاده کرد؟

شیشه محبوب ترین ماده برای نرده های مدرن است. نرده شیشه ای تأثیر بصری قابل توجهی ایجاد می کند، باز بودن را افزایش می دهد، مناطق را گسترش می دهد و اجازه می دهد نور آزادانه جریان یابد. همراه با فلز، آنها با هم می توانند تاثیر چشمگیری ایجاد کنند. نرده های داخلی فلزی معمولاً از آهن، فولاد یا آلومینیوم با روکش پودری ساخته می شوند و روشی ارزان برای افزودن سبک هستند. آنها مستحکم و شیک هستند، نگهداری آنها آسان است و به عنوان صاحب خانه هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت. شیشه های لمینت سکوریت شده (سخت شده) با حداقل ضخامت 21.5 میلی متر یا 27/32 اینچ بهترین نوع شیشه برای راه پله است. پله ها و نرده ها یا نرده ها از این نوع شیشه ساخته شده اند. این ایمن ترین شکل شیشه راه پله موجود است.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا