ارتباط لذت زناشویی و اندازه ی آلت تناسلی

hamyar

عضو فعال
دیدارنیوز: زمانی که صحبت از لذت زناشویی باشد، اندازه و شکل آلت تناسلی مردان باعث نگرانی بسیاری از افراد خواهد بود. با این حال، یک اندازه ی واحد برای همه مناسب نیست و عوامل مهم دیگری (غیر از اندازه ی آلت تناسلی) برای تفاهم در زندگی زناشویی وجود دارد.

برای بسیاری از شرکای جنسی، تفاهم جنسی (درک متقابل درباره ی نیازهای جنسی یکدیگر) یک عامل مهم و حیاتی است. اگر چه مطالعات نشان می دهند که اندازه ی آلت تناسلی مهم ترین عامل برای رضایت جنسی نمی باشد.

در یک زوج، فردی با واژن تنگ ممکن است شریک جنسی با آلت تناسلی بزرگ را ترجیح ندهد. افراد باید در مورد نیازهای جنسی خود و چگونگی برآورده کردن این نیازها بدون توجه به اندازه یا شکل آلت تناسلی شریک زندگی خود بی پرده با یکدیگر صحبت کنند.

در این مقاله به اندازه ی آلت تناسلی مردان و هم خوانی اندام های تناسلی می پردازیم. همچنین نکاتی در مورد چگونگی بهبود تفاهم در زندگی زناشویی، ارائه خواهیم داد.

آیا چیزی به نام آلت تناسلی خیلی کوچک یا خیلی بزرگ وجود دارد؟

اندازه و سایز به نظر شریک جنسی شما بستگی دارد. ترجیح افراد برای اندازه ی آلت تناسلی با توجه به نیازهای جنسی، نوع رابطه ی جنسی، هنجارهای فرهنگی و عوامل متعدد دیگر متفاوت است.

تحقیقات نشان می دهد که سایز برای اکثر افراد، مهم ترین عامل زناشویی نیست. در سال 2016، یک نظرسنجی از ۵۲۰۳۱ مرد و زن نشان داد که ۸۴ درصد از زنان از اندازه ی آلت تناسلی همسر خود راضی بودند. تنها ۱۴ درصد می خواستند که آلت تناسلی همسرشان بزرگ تر و ۲ درصد از آن ها دوست داشتند که آلت تناسلی همسرشان کوچک تر باشد. در صورتیکه از اندازه آلت تناسلی خود و یا همسرتان رضایت کافی ندارید در سایت دکتر ناطق متخصص اورولوژی، 12 راه برای بزرگ کردن آلت تناسلی همراه با میزان موفقیت آنها، بیان شده است.

چرا اندازه ی آلت تناسلی مهم است؟

گاهی ممکن است اندازه ی آلت تناسلی بر عوامل خاصی تأثیر بگذارد، از جمله:

1_ راحتی در رابطه ی جنسی

اگر آلت تناسلی مرد برای شریک او خیلی بزرگ باشد، ممکن است شریک جنسی او دخول دردناکی را (مخصوصاً بدون لوبریکانت کافی) تجربه کند.

2_افزایش لذت جنسی

طول و قطر آلت تناسلی فرد ممکن است بر توانایی او در تحریک کردن شریک خود تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، فردی با آلت تناسلی کوتاه و قطور می تواند باعث تحریک قابل توجهی در نواحی داخل مقعد یا واژن پارتنرش شود، اما قادر به رسیدن به نواحی عمیق تر نباشد.

3_ اضطراب و ادراک جنسی

اندازه ی واقعی آلت تناسلی تنها عاملی نیست که اهمیت دارد؛ درک هر یک از طرفین از بزرگ یا کوچک بودن اندام تناسلی می تواند بر لذت بردن آن ها از رابطه ی جنسی تأثیر بگذارد. برای مثال، ممکن است یک فرد حتی اگر اندازه ی آلت تناسلی او متوسط باشد، در مورد این که آلت تناسلی اش کوچک فرض شود احساس اضطراب کند.

افزایش لذت جنسی برای زنان و ارتباط آن با سایز آلت تناسلی

باید این حقیقت را در نظر داشت که میزان قطر الت تناسلی مردان در میزان لذت زنان از رابطه ی جنسی میتواند نقش موثری داشته باشد اما میزان طول آن امری کاملا سلیقه ای می باشد. دستگاه تناسلی زن مانند آلت تناسلی مردانه از نظر اندازه و شکل متفاوت است. به همین دلیل، زنان نیز ممکن است نگران چیزی باشند که دیگران آن را طبیعی می دانند.

هر چند که اندازه گیری تفاوت بین واژن ها دشوارتر است؛ زیرا واژن یک عضله ی داخلی می باشد که با توجه به موقعیت فرد در سیکل قاعدگی خود، بارداری و سایر عوامل تغییر شکل می دهد.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا