دستگاه استرچ پالت دستی - خرید با تخفیف ویژه

استرچ پالت دستی بهترین گزینه برای بسته بندی و سلفون پیچی محصولاتی می باشد که شما می خواهید بسته بندی آن ها را بدون پرداخت هزینه ی زیاد انجام دهید. همان طور که از نام این محصول پیداست برای بسته بندی نیاز به اپراتور دارید تا سلفون را به دور محصولات بپیچد و از آسیب دیدن محصولات مد نظر شما جلوگیری کند.



اگر جزو افرادی هستید که می خواهید بسته بندی محصولات و وسایل مد نظر خود را (انواع پالت، کارتن های بزرگ، بطری های آب معدنی، بطری های نوشابه، سنگ، چوب MDF و...) را با پرداخت کم ترین هزینه بسته بندی کنید پیشنهاد می کنیم مدلی را برای خرید انتخاب کنید که بتوانید با پرداخت هزینه ای مناسب از محصولات تولیدی کسب و کار خود محافظت کنید و بدون آسیب آن ها را انبار کنید و یا این که به دست مصرف کنندگان برسانید. مسئله ای که ممکن است برای برخی از افراد مهم باشد در مورد رنگ بندی تولید استرچ می باشد. در این مورد هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید با توجه به نیاز خود سفارش خود را برای خرید ثبت کنید.



استرچ پالت دستی چیست؟​

طراحی انتخاب شده برای تولید پالت بند دستی به گونه ای می باشد که از لحاظ نوع عملکرد و نتیجه ی نهایی بسته بندی تفاوتی را ایجاد نخواهد کرد و در واقع می توان گفت که استرچ پالت دستی به عنوان یک نگهدارنده می باشد که فیلم استرچ در داخل آن قرار داده می شود و اپراتور که قرار است بسته بندی را انجام دهد برای شروع فعالیت خود در ابتدای کار با قرار دادن سلفون استرچ بر روی آن و چرخش به دور پالت یا محصول بسته بندی محصولات را انجام می دهید. امکان طراحی و تولید این مدل از دستگاه استرچ پالت با توجه به نوع کسب و کار شما امکان پذیر می باشد.

قیمت دستگاه استرچ پالت دستی​

در تعیین قیمت دستگاه استرچ پالت دستی پارامترهای مختلفی تأثیرگذار هستند و باعث می شود تا روز به روز قیمت نهایی این محصول افزایش پیدا کند به همین خاطر توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت به روز محصول با کارشناسان شیرزاد صنعت در ارتباط باشید و بعد از دریافت مشاوره نسبت به خرید دستگاه استرچ پالت دستی اقدام کنید. پارامترهای مختلفی اعم از قیمت مواد اولیه، عرض تولید، وزن رول، میزان و نوع افزودنی درخواستی، رنگ تولید، حجم کلی سفارش، شرایط بازار و... در تعیین قیمت نهایی تأثیرگذار هستند.



مشخصات فنی استرچ پالت دستی​

مدلدستگاه استرچ پالت دستی
جنس بدنهاستیل
وزن2 کیلوگرم
ارتفاع کار60 سانتی متر
مکانیزم عملکرددستی

انواع سلفون پیچ پالت دستی​

همان طور که قبلاً هم به این موضوع اشاره کردیم استرچ پالت دستی بیشتر برای بسته بندی محصولات با ارتفاع کم مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که مدل ایستاده آن را برای خرید انتخاب کرده باشید می توانید برای بسته بندی محصولات با ارتفاع بیشتر استفاده کنید. ممکن است برخی از افراد قبل از خرید دستگاه استرچ پالت بخواهند با مزایا و معایب دستگاه آشنایی پیدا کنند به همین خاطر در ادامه به بررسی این دو مورد خواهیم پرداخت.

مزایای انتخاب استرچ پالت دستی چیست؟​

  • دارای کاربری آسان و بدون دردسر
  • امکان تنظیم ارتفاع با توجه به فیلم استرچ وجود دارد.
  • امکان تنظیم کشش فیلم استرچ با توجه به نوع محصول وجود دارد.
  • بهترین گزینه برای استرچ کردن دستی کارتن، پالت، جعبه، مبلمان اداری و... می باشد.
  • بهترین گزینه برای استفاده در واحدهای تولیدی کوچک و کارگاه ها می باشد.
  • محفاظت از محصولات در برابر گرد و غبار و رطوبت هنگام جا به جایی و انبار کردن

معایب انتخاب استرچ پالت دستی چیست؟​

مهم ترین عیبی که در مورد این دستگاه وجود دارد مربوط به فشار وارده بر اپراتور می باشد که باید با سلفون حداقل 10 کیلویی به دور پالت بچرخد. زمانی که ارتفاع محصولات بیشتر شود باعث می شود تا فشار وارده دوبرابر شود و حتی ممکن است آسیب های جسمی وارد کند. این دستگاه کاربرد محدود دارند.

فیلم استرچ دستی چیست؟​

نایلون استرچ مورد استفاده در این دستگاه به گونه ای طراحی و تولید شده که شما نمی توانید در ماشین آلات صنعتی از آن ها استفاده کنید. اگر قرار است در طول روز بسته‌ بندی تعداد محدودی محصول را انجام دهید فیلم استرچ دستی، بهترین گزینه برای انتخاب می باشد. فیلم های استرچ موجود در بازار برای خرید در انواع مختلف از نظر تعداد لایه ضخامت و عرض کار وجود دارد که شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از مدل ها را انتخاب کنید.



خرید استرچ پالت دستی​

اگر قصد خرید استرچ پالت دستی دارید برای این که بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید داشته باشید باید به نکات مهمی که در ادامه به آن ها توجه داشته باشید تا بعد از خرید با مشکل رو به رو نشوید. اولین موضوعی که در مورد این دستگاه وجود دارد این است که گزینه ی مناسبی برای استفاده در مشاغل کوچک می باشد. در مواردی که ارتفاع پالت ها و یا محصول از حالت استاندارد خارج شده باشد انتخاب این دستگاه گزینه ی مناسبی می باشد. بهتر است قبل از خرید وزن دسته را بررسی کنید تا وزن بالای آن سنگینی و فشار همراه با نایلون را 2 چندان نکند. هم چنین باید توجه داشته باشید که به خاطر عدم کشش مناسب توسط دستگاه های سلفون پیچ دستی مصرف فیلم استرچ در این دستگاه به نسبت دیگر مدل ها بیشتر می باشد.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا