بهترین چنجه مشهد را کجا بخوریم؟

بهترین چنجه مشهد را کجا بخوریم؟

در این مقاله به بررسی خوشمزه ترین و بهترین چنجه مشهد می پردازیم. شما می توانید با استفاده از کد تخفیف اسنپ فود لذیذترین و خوشمزه ترین کباب چنجه را از بهترین رستوران های کبابی مشهد سفارش دهید، بنابراین در ادامه رستوران های مشهد که بهترین چنجه را تهیه می کنند، معرفی کرده تا از بهترین رستوران غذای خود را دریافت نمایید.

معرفی بهترین کباب چنجه مشهد​

در ادامه به معرفی دلپذیرترین رستوران های کبابی مشهد می پردازیم، با ما همراه باشید.

رستوران پسران کریم مشهد​

رستوران پسران کریم در مشهد یکی از معروف ترین، قدیمی ترین و بهترین رستوران هایی است که با کیفیت ترین غذاهای سنتی نظیر شیشلیک، خوراک ماهیچه، چلو کباب بختیاری، کباب برگ، چلو کباب سلطانی و کباب چنجه را برای مشتریان عزیز سرو می کند.

این رستوران دارای میحطی زیبا و دنج بوده و همچنین کارکنان و مدیریت با اخلاق و خوش برخورد دارد. سر آشپز رستوران پسران کریم علاوه بر غذاهایی خوش طعم و عطری که سرو می کند، طرز تهیه ترشی بادمجان فوق العاده لذیذی را هم به کار می بندد که سرو آن تجربه خوبی را رقم خواهد زد. عطر و بوی بادمجان کبابی در ترشی بادمجان همراه با غذاهای بی نظیر این رستوران بسیار هیجان انگیز است. بنابراین از غذاهای این رستوران و ترشی بادمجان آن غافل نشوید و شب به یادماندنی برای خود و عزیزانتان در این رستوران فراهم سازید.

رستوران معین درباری مشهد​

یکی دیگر از قدیمی ترین و زیباترین رستوران های مشهد، رستوران معین درباری است که مدیریت و کارکنان بسیار خوش برخورد و بااخلاق دارد. این رستوران با محیطی بسیار زیبا، تقریباً به مدت یک قرن است که در شهر مشهد فعالیت دارد.

در رستوران معین درباری مشهد غذاهای سنتی و خوشمزه ای نظیر چلو کباب برگ ممتاز، باقلا پلو با گوشت، چلو کباب برگ مخصوص، کباب چنجه، چلو کباب سلطانی، چلو کباب بختیاری، چلو کباب لقمه زعفرانی، چلو جوجه کباب با استخوان، چلو جوجه کباب، چلو اکبر جوجه با سس انار، چلو کباب کوبیده مخصوص، سبزی پلو با ماهی سرو می شود.

رستوران قصر هدیش مشهد​

اگر به دنبال یک رستوران ساده، متفاوت و در عین حال صمیمی و دنج هستید، رستوران قصر هدیش مشهد را به شما معرفی می کنیم. این رستوران در عین سادگی دارای بهترین و خوشمزه ترین کباب هاست. رستوران قصر هدیش محیطی صمیمی و دلنشین با کارکنان و مدیریت خوش برخورد و با اخلاق دارد. شیشلیک ‌ها، انواع خورشت، جوجه کباب مخصوص‌ و کباب چنجه رستوران هدیش مشهد بسیار پرطرفدار و خوش عطر و طعم است که می توانید در کنار انواع دسر، سالاد و مخلفات دیگر نوش جان کنید.

بهترین کباب چنجه مشهد در رستوران رضایی​

رستوران رضایی مشهد دارای 6 شعبه در شهر مشهد است. رستورانی قدیمی، زیبا و دنج است. این رستوران دارای غذاهای بی نظیر، فوق العاده و با کیفیت نظیر چلو جوجه کباب با استخوان، چلو جوجه ران مخصوص، چلو جوجه سرخ شده با رب انار، کباب چنجه، چلو جوجه کباب مخصوص، چلو ماهیچه مخصوص، چلو گوشت مخصوص، ماهی قزل آلا، چلو شیشلیک مخصوص، چلو کباب بختیاری، چلو کباب برگ ممتاز، چلو کباب سلطانی، چلو کباب لقمه زعفرانی، چلو کباب میکس، چلو کباب کوبیده، ته چین گوشت است.

مجموعه رستوران‌ های رضایی مشهد به علت سرو کردن چلوهای معطر، خوش طعم، انواع کباب لذیذ و طرز تهیه ترشی بادمجانش معروف شده است.

رستوران ارم شاندیز مشهد​

یکی از رستوران های لوکس و شیک در شهر مشهد رستوران ارم شاندیز است. این رستوران دارای 3 بخش VIP، فضای باز و محیط سنتی است. رستوران ارم شاندیز دارای چیدمان فوق العاده زیبا و منحصر به فرد است که کمتر کسی می تواند از این محیط بی نظیر با غذاهای خوشمزه و با کیفیت بگذرد.

در این رستوران انواع دسر و سالاد به صورت سلف سرویس برای مشتریان محترم سرو می شود. در رستوران ارم شاندیز غذاهای با کیفیت و مرغوبی مانند شیشلیک، جوجه کباب، چلو کباب، چنجه، چلو گوشت و چلو ماهیچه را سرو می شود.

رستوران شورورزی مشهد، یک رستوران زیبا و منحصر به فرد​

رستوران شورورزی دارای ظاهری فوق العاده شیک، لوکس و با شکوه است. یکی از بهترین گزینه ها برای میل کردن انواع کباب در مشهد، رستوران شورورزی است. بنابراین اگر می خواهید در یک رستوران شیک و مجلل غذا نوش جان کنید، به سراغ رستوران شورورزی در مشهد بروید.

این رستوران دارای انواع دسر و سالاد خوشمزه و خوش طعم است که به صورت سلف سرویس به مشتریان ارائه می شود. طعم و مزه انواع غذای این رستوران، مخصوصاً باقالی پلو با گوشت و کباب چنجه رستوران شورورزی بسیار لذیذ است. در این رستوران همچنین انواع ماهی و میگو هم سرو می شود.


رستوران سنتی بابا قدرت مشهد​

رستوران سنتی بابا قدرت مشهد یک محیط دنج و زیبا با طراحی سنتی دارد که در کنار یک قهوه خانه و بازارچه سنتی قرار دارد. این رستوران یکی از بهترین رستوران های مشهد است که کباب چنجه فوق العاده با کیفیت، مرغوب و خوشمزه دارد.

کباب ازقندی مشهد​

کبابسرای ازقندی مشهد، کباب های بسیار خوشمزه، چرب و لذیذ برای مشتریان محترم سرو می کند. همچنین در این رستوران می توانید جگر های لذیذی را نوش جان کنید.



رستوران سدروس مشهد​

یکی دیگر از قدیمی ترین و معروف ترین رستوران هایی که بهترین کباب چنجه مشهد را دارد، رستوران سدروس است. این رستوران با شعار طعمی لذیذ، خاطره ای ماندگار شعبه های دیگری را در شهر مشهد بازگشایی کرده است.


غذاهای با کیفیت و متنوعی نظیر چلو جوجه کباب با استخوان، چلو کباب کوبیده ممتاز، چلو فیله ماهی، چلو کباب رولی مخصوص سدروس، بهترین کباب چنجه مشهد، چلو گوشت گردن، ته‌ چین گوشت و بادمجان،‌ انواع چلو خورشت و انواع سالاد و نوشیدنی را برای مشتریان محترم سرو می کند. در این رستوران همچنین انواع دسر و سالاد به صورت سلف سرویس برای مشتریان عزیز سرو می شود.

بهترین و لوکس ترین رستوران خانوادگی مشهد، رستوران راستگو​

رستوران راستگو فضایی شیک، زیبا و سنتی دارد. این رستوران در شهر مشهد به مدت 50 سال فعالیت دارد. کارکنان و مسئولان رستوران راستگو با اخلاق و خوش برخورد هستند و سرویس دهی بسیار خوبی دارند.

رستوران زیبای راستگو بهترین غذاهای ایرانی و سنتی را سرو و برای تهیه انوع غذا از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده می کند. رستوران راستگو انواع کباب و خورشت، دسر و سالاد را برای مشتریان سرو می کند. این رستوران هم دارای سلف سرویس است و مشتریان می توانند انواع دسر، سالاد و مخلفات دیگر را به صورت سلف سرویس انتخاب نمایند.

در رستوران راستگو انواع غذاهای کبابی، ماهیچه، شیشلیک و کباب چنجه تهیه می شود. کباب های این رستوران در شهر مشهد بسیار پرطرفدار و زبانزد مردم مشهد است.

رستوران قصر درویش، یکی از مجلل ترین رستوران های مشهد
رستوران قصر درویش دارای محیطی بی نظیر، زیبا و لوکس است که بهترین کباب ها را سرو می کند و از رستوران های مشهور شهر مشهد است.
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا