بیوگرافی کامل حمیدرضا قربانی خواننده ایرانی + افتخارات و اینستاگرام

rozitaheydari1

تازه وارد
17_03_2024_07_15_15_zc0fh.jpg

● نام کامل: حمیدرضا قربانی
● تولد : ۱۳۷۰/۵/۸ - هشت مرداد ۱۳۷۰ - اصفهان، ایران
● حرفه : موسیقی
● تخصص ها: ترانه سرا، خواننده، آهنگساز ، تنظیم کننده، صدابردار و نوازنده
● ملیت : ایرانی
● سبک : موسیقی پاپ، جهانی
● سازها : گیتار ،پیانو ، هارمونیکا
● آغاز فعالیت : ۱۳۸۶
●سال‌های فعالیت رسمی : ۱۳۹۶ - اکنون


Business Profile Cover Template - Made with PosterMyWall.jpg

حمیدرضا قربانی متولد ۸ مرداد ۱۳۷۰ در اصفهان خواننده، ترانه سرا، نوازنده و آهنگساز، نوازنده و تنظیم کننده حرفه ای با اصالت تهرانی می باشد که با با صدای منحصر به فردش در موسیقی پاپ می درخشد و در کنار آن تدریس گیتار و تنظیم را نیز ادامه می دهد.

● ماجرای علاقه به موسیقی

حمیدرضا قربانی در یک خانواده هنردوست متولد شد. مادرش آرایشگر و پدر او هنرمند نقاش بود و او را به نقاشی و کارهای هنری تشویق میکرد. با اینکه در نقاشی و کاریکاتور درخشش خاصی داشت اما علاقه اش به موسیقی از نوجوانی شروع و در ۱۶ سالگی شدت گرفت با اینکه موسیقی را به صورت خودآموز با سرودن ترانه های عاشقانه و یادگیری گیتار و ضبط و تدوین صدا و آهنگسازی بصورت نیمه حرفه ای آغاز کرد اما خانواده هنردوست او نقش زیادی در مسیر علاقه اش داشتند.

Photoleap_23_11_2023_20_35_30_y2U9n.jpg

● از گیتار تا پیانو

از ۲۳ سالگی بصورت جدی موسیقی را با حضور در کلاس های گیتار و در سبک پاپ، فلامنکو کلاسیک شروع کرد سپس شروع به یادگیری پیانو در چند جلسه نزد استاد چشم آذر در سبک پاپ کرد

IMG_20220528_053613_506.jpg

● حرفه ای با آهنگسازی

حمیدرضا قربانی فعالیت حرفه ای خود را با آهنگسازی و نوازندگی شروع کرد سپس صدا برداری و میکس و مسترینگ را آموخت و در مقطعی نیز گیتار و تئوری موسیقی را بصورت تخصصی تدریس می کرد


Screenshot_20230906-023909_Chrome.jpg


● شروع خوانندگی

حمیدرضا قربانی در گفتگوی تلفنی با رادیو آوا : خوانندگی رو خیلی دوست دارم اما در مارکت هیچ چیز سر جای خودش نیست و نگاه بیزنسی نسبت به یک آرتیست واقعا زجرآور است!
به همین دلیل خیلی دیر و از سال ۹۶ وارد خوانندگی شدم

094e580e-2832-44ab-b45c-f110b965fa14.jpeg

● ازدواج

حمیدرضا قربانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد


Photoleap_27_09_2023_00_30_40_g09fA.jpg


● اولین آهنگ رسمی


این خواننده خوش صدا در دی ماه ۱۳۹۶ اولین رسمی خود را در مارکت ایران منتشر کرد که با استقبال خوبی مواجه شد. نام این آهنگ ” تصور میکنم هستی ” نام دارد که با همکاری بهرام ابراهیمی بازیگر و یاسر ساکی مهر در نقش تنظیم کننده شکل گرفت.

1705265885113.jpg

■ از مهمترین همکاری‌های بین المللی او میتوان به همکاری هایش با پیتر بالتس نوازنده ی آلمانی گروه هوی متال اکسپت، همچنین شی واتسون، سارا گِانون ( ساراربکا)، کلاوس لوچس، الا هارت، جنی تاتور، جیسون گوفورث، جوی جوردیسون و... اشاره داشت . او رکورددار همخوانی و همکاری با خوانندگان و نوازندگان غیر ایرانی است و همین امر باعث شده تا در بین خوانندگان منحصر به فرد باشد. او همچنین عضو فدراسیون بین المللی موسیقی است و اقدامات قابل توجهی در این راستا انجام داده است. از افتخارات او میتوان به ساخت و میکس و مسترینگ موسیقی برای مجموعه ی تلویزیونی " جوان و بی قرار " محصول شرکت و تلویزیون سی.بی.اس ایالات متحده و اخذ دیپلم افتخار برای بهترین آهنگساز در سال ۲۰۲۱ برای ساخت موسیقی متن این سریال و همچنین دریافت تقدیرنامه هنری اشاره کرد.

Screenshot_20231216-091237_Instagram.jpg
Collab - Made with PosterMyWall.jpg
Screenshot_20240104-003208_Instagram.jpg
■ منتقدان موسیقی جهان از او به عنوان یکی از پیشگامان عرصه موسیقی بین المللی در ایران یاد می‌کنند و او تا کنون بیش از ده ها مصاحبه مستقل با رادیو های جهان و ایران داشته است که خبرگزاری های مختلف آن را پوشش داده اند. حمیدرضا قربانی در مصاحبه هایش از دغدغه هایش نسبت به نسل جوان و هوش شنیداری آنها صحبت کرده است و همواره نسبت به این موضوع تاکید کرده است که باید برای نسل جوان و خواسته های شنیداری آنها ارزش قائل شویم و با ایجاد بستری امن دست به تولید آثار شایسته زد.

اینستاگرام رسمی حمیدرضا قربانی
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا