کلاب هاوس اندروید

دانلود کلاب هاوس اندروید​

همانطور که میدانید کلاب هاوس صرفا برای محصولات شرکت apple طراحی شده است و با گوشی های آیفون و آیپد میتوان آن را نصب کرد . اما نسخه های اندروید که به طور غیر رسمی امکان عضویت در کلاب هاوس را برای شما فراهم میکنند نیز وجود دارد .
دانلود نسخه غیر رسمی اپلیکیشن کلاب هاوس

کلاب هاوس اندروید.jpg
  • قابلیت ساخت روم
  • قابلیت جستجوی افراد
  • قابلیت جستجوی روم ها
  • امکان ارسال دعوت نامه
  • قابلیت اتصال اکانت اینستاگرام

نکته : اگر نسخه قبلی را نصب دارید حتما حذف کنید و بعد نسخه جدید را نصب کنید.

برای بخش اینوایت حتما پیش شماره را بدون صفر و با +98 وارد کنید.

در نسخه آخر کلاب‌هاوس، امکان نصب بر روی اندروید نسخه ۵ و ۶ فراهم شده.

برخی از مشکلات گزارش شده در نسخه‌های قبلی هم رفع شده است .

برنامه کلاب هاوز (نسخه غیر رسمی کلاب هاوس) - دانلود | کافه بازار (cafebazaar.ir)
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

شراره

عضو فعال

آموزش کلاب هاوش​

استفاده از کلاب هاوس بسیار ساده است اما پیش از نصب و استفاده از آن باید بدانید که در حال حاضر برای استفاده از این نرم‌افزار باید از طرف شخص دیگری دعوت‌نامه داشته باشید یا نام خود را در لیست انتظار رزرو کنید. بعد از دریافت دعوت‌نامه تنها کاری که باید انجام دهید این است که در «اتاق‌ها» (Rooms) عضو شوید یا روم جدیدی را با میزبانی خودتان ایجاد کنید. مانند سایر شبکه‌های اجتماعی نیز در بخش «خوراک» (Feed) مواردی به شما نمایش داده می‌شوند که آن‌ها را «دنبال» (Follow) کرده باشید و مرتبط با حرفه و تخصص شما باشند.

Hallway یا تالار ورودی در کلاب هاوس چیست؟​

«تالار ورودی» (Hallway) نامی است که کلاب هاس برای صفحه خوراک در نظر گرفته است و در آن، چت‌روم‌های آنلاین و فعال را مشاهده می‌کنید.

شرح بخش‌های مختلف اپلیکیشن کلاب هاوس​

بعد از آن‌که با تالار ورودی کلاب هاوس آشنا شدیم در ادامه قصد داریم بخش‌های اصلی این اپلیکیشن را مرور کنیم و نحوه استفاده از ‌آن‌را یاد بگیریم.

منو بالایی​

در تصویر قبل، منو بالایی Clubhouse نمایش داده شده است. به ترتیب از چپ به راست گزینه‌های مختلفی وجود دارند. اولین آیکون از سمت چپ، امکان «جستجو» (Member Search) است که افراد مختلف را می‌توان از طریق نام کاربری، نام یا کلمات کلیدی موجود در پروفایل آن‌ها جستجو کرد. سپس آیکون پاکت نامه وجود دارد که برای ارسال دعوت‌نامه در نظر گرفته شده است و جلوتر نیز به آن پرداخته می‌شود.

گزینه سوم، آیکون تقویم است و رویدادهای پیش رو در آن درج شده‌اند. بخش «اعلان‌ها» (Notifications) آیکونی زنگوله‌مانند را شامل می‌شود که از طریق آن امکان مشاهده اعلان‌ها وجود دارد. در نهایت نیز آیکون پروفایل را مشاهده می‌کنید که تصویر پروفایل و بیو خود را در آن قرار می‌دهید. نحوه نوشتن متن برای بیو کلاب هاوس نیز در ادامه آورده شده است.

تنظیمات کلاب هاوس​

اگر در صفحه پروفایل خود، آیکون چرخ‌دنده را لمس کنید به تنظیمات اپلیکیشن هدایت می‌شوید. اولین بخش از این تنظیمات، بخش اعلان‌ها است که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.



در بخش «Frequency»، دفعات نمایش اعلان‌ها را تنظیم می‌کنید. اگر گزینه «Include Trending Rooms» فعال باشد، اعلان‌های مربوط به روم‌های محبوب را دریافت می‌کنید. برای توقف اعلان‌ها نیز باید از گزینه «Pause Notifications» استفاده شود.

در ادامه،‌ بخشی همراه با لینک‌های خارجی وجود دارند که در تصویر زیر نشان داده‌ شده‌اند. در بخش «What’s New»، فهرستی از آخرین به‌روزرسانی‌های اپلیکیشن آورده شده است. برای دسترسی به سوالات متداول و ارتباط با کلاب هاوس می‌توانید از بخش «FAQ/Contact us» کمک بگیرید. برای گزارش مشکلات از «Report Incident» استفاده کنید. آیین‌نامه‌ها و راهنماهای کلاب هاوس در بخش «Community Guidelines» قرار دارند. همچنین، شرایط استفاده از خدمات و سیاست‌های حفظ حریم خصوصی به ترتیب در بخش‌های «Terms of Services» و «Privacy Policy» قرار داده شده‌اند.



با توجه به اهمیت آشنایی با نحوه بازاریابی از طریق تلفن، «فرادرس» اقدام به انتشار فیلم آموزش بازاریابی و فروش تلفنی کرده که لینک آن در ادامه آورده شده است.

بیو کلاب هاوس​

همانطور که گفته شد، سه خط اول بیو در پیش‌نمایش برای سایر کاربران نشان داده می‌شود. سایر موارد نشان داده شده شامل عکس پروفایل، تعداد دنبال‌کنندگان و دنبال‌شوندگان است. در مطالب پیشین «مجله فرادرس» راجع به بیو اینستاگرام و نحوه نوشتن یک بیو تاثیرگذار صحبت کردیم اما در ادامه، نکاتی کوتاه را برای نوشتن بیو کلاب هاوس ذکر می‌کنیم.

  • کلاب هاوس اپلیکیشینی است که به طور زنده می‌توانید در آن صحبت کنید. در نتیجه، اطلاعاتی پیرامون موضوعات صحبت خود در بیو قرار دهید.
  • در حال حاضر، تنها لینک‌های قابل کلیک در بیو، لینک اینستاگرام و توییتر شما هستند. بنابراین، یک راه مناسب این است که با گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام آشنا باشید و از فاوورها نیز بخواهید به لینک شما در بیو اینستاگرام سر بزنند.
  • موضوعات مورد علاقه خود را فهرست کنید تا افراد از این موضوعات اطلاع داشته باشند و بر این اساس شما را جلسات خود دعوت کنند.
  • به شکل مناسبی از کلمات کلیدی استفاده کنید. با این کار به افراد مختلف کمک می‌کنید که به هنگام جستجو، شما را بیابند.
  • متن بیو خود را در چند خط بنویسید تا نوشته‌ای منسجم و سازماندهی شده داشته باشید. برای این کار باید متن را در محل دیگری بنویسید و آن‌را در بیو وارد کنید.
بسیاری از کاربران کلاب‌هاوس ترجیج می‌دهند بیو خود را در برنامه‌هایی مانند «Notepad» بنویسند و آن‌را در پروفایل وارد کنند. با این کار حداقل امکان درج ایموجی‌ها نیز فراهم می‌شود. در تصویر زیر می‌توانید نمونه‌ای از بیو کلاب هاوس را مشاهده کنید. در این بیو، تعداد فالوورها در سایر شبکه‌های اجتماعی نشان داده شده و دلیل دنبال کردن شخص و سوابق کاری او نیز درج شده است.

روم در کلاب هاوس​

روم‌ها به عنوان قلب کلاب هاوس شناخته می‌شوند و برای پیدا کردن آن‌ها کافی است در «Hallway» اسکرول کنید. نکته مهم در رابطه با روم‌ها این است که شما تمامی آن‌ها را مشاهده نمی‌کنید بلکه آن‌ها توسط الگوریتم‌های اپلیکیشن به شما نمایش داده می‌شوند. عناصری نمایش داده شده برای روم‌ها در زیر فهرست شده است.

  • نام کلوپ میزان در کنار آیکون سبزرنگ «خانه»
  • نام روم که در برخی موارد برای زیبایی و خوانایی بیشتر از ایموجی‌ها در آن استفاده شده است.
  • فهرستی از تعداد گویندگان و حضار


بعد از این‌که وارد یک روم شدید، «صحنه» (Stage) را به همراه شنوندگان آن مشاهده می‌کنید. فهرستی از تمامی افراد حاضر در صحنه به همراه عکس پروفایل و نام کوچک نمایش داده شده است. اگر کاربری در هفته گذشته عضو شده باشد، آیکونی (ایموجی مهمانی) در کنار نام او نمایش داده خواهد شد و همچنین علامت میکروفون بیانگر قطع یا وصل بودن صدای او خواهد بود.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا