چگونه از یوتیوب با کامپیوتر دانلود کنیم؟

dornaz

عضو انجمن

روش های متعددی برای دانلود از یوتیوب از طریق کامپیوتر ارائه شده که برخی پاسخگو و برخی دیگر مشکل دارند، به گونه ای که هنگام دانلود کلیپ از یوتیوب در کامپیوتر با خطا مواجه شده و پروسه دانلود کلیپ از youtube با کامپیوتر متوقف می شود. کاربران تصور می کنند روش دانلود فیلم از youtube با کامپیوتر یا سایر روش ها هزینه دارد اما اینطور نیست! شما امکان دانلود نسخه جدید یوتیوب با کامپیوتر و ذخیره کلیپ ها یا نصب نرم افزار دانلود فیلم از یوتیوب در کامپیوتر را دارید. همچنین می توانید از افزودنی مرورگر با قابلیت دانلود کلیپ از یوتیوب از طریق کامپیوتر بهره بگیرید. اگر تمایلی به استفاده از نرم افزار یا روش های پیچیده ندارید با ما همراه باشید.
دانلود فیلم از یوتیوب با کامپیوتر
یکی از جامع ترین سرویس های اشتراک ویدیو در سطح جهان، یوتیوب است. این سرویس توسط شرکت گوگل ایجاد شده است و به کاربران این امکان را می دهد که کلیپ ها و ویدیوهای مختلف را در آن آپلود کنند. ویدئوهای بسیار زیادی در یوتیوب وجود دارد. این سایت در واقع دومین سایت پربازدید جهان است و روزانه صدهزار ویدئو در آن آپلود می شود. ویدئو هایی که در زمینه های مختلف ارائه شده اند و با مشاهده آنها بدون صرف هزینه های هنگفت، می توان آموزش های بسیار خوبی را فرا گرفت. روش های دانلود رایگان از یوتیوب از طریق کامپیوتر عبارتند از:
1. دانلود از یوتیوب با تلگرام کامپیوتر
ساده ترین روش دانلود فیلم از یوتیوب در کامپیوتر استفاده از ربات تلگرام چه در دسکتاب و چه در گوشی های تلفن همراه است. کافی است آدرس ویدئو را به ربات تلگرامی ارسال کنید. بعد از بررسی درخواست شما، یکی از کیفیت های دلخواه را انتخاب کنید. سپس ربات فرایند دانلود ویدئو یوتیوب از طریق تلگرام کامپیوتر را آغار می کند و هر زمان که فرصت مناسبی داشتید می توانید فایل را از طریق تلگرام روی سیستم خود ذخیره کنید.
2. سایت دانلود از یوتیوب در کامپیوتر
یکی از راه های بسیار ساده برای دانلود کردن ویدئوها از یوتیوب با کامپیوتر استفاده از سایت های مختلفی است که این امکان را به کاربران می دهند. این سایت ها به صورت رایگان اجازه دانلود از یوتیوب با کامپیوتر را با کیفیت ها و فرمت های مختلف ارائه می دهند. فقط کافی است آدرس ویدئو (لینک) در یوتیوب را کپی کرده و آن را در کادر مربوطه در سایت مورد نظر پیست کنید.
3. ضبط از صفحه نمایش کامپیوتر
به احتمال زیاد با استفاده از روش های بالا می توانید ویدئوی مورد نظر خود را دانلود کنید. اما یک روش هم ضبط از صفحه نمایش است. با استفاده از نرم افزارهای مختلفی که برای ضبط از صفحه دسکتاپ وجود دارد می توانید یک ویدئو را از یوتیوب پلی کرده و آن را ذخیره کنید.
این ها روش دانلود ویدیو از یوتیوب روی کامپیوتر بدون نرم افزار هستند. اگر به کرارات از یوتیوب روی کامپیوتر دانلود می کنید توصیه می کنیم از روش افزودنی مرورگر دانلود از یوتیوب از طریق کامپیوتر یا روش دانلود فیلم از یوتیوب از طریق نرم افزار کامپیوتر اقدام نمایید. شما هم از کامپیوتر استفاده می کنید؟ چه روش هایی برای دانلود کلیپ از یوتیوب با کامپیوتر می شناسید؟ برای آشنایی با نحوه کار با هر یک از این روش ها می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود از یوتیوب از طریق کامپیوتر
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا