فال روزانه 8 آذر 1399

shaho

عضو انجمن

فال روزانه آنلاین 8 آذر 1399​


فال روزانه در روز 8 آذر 1399 برای متولدین فروردین ماه​


امروز قبل از اين كه صحبت كنيد فكر كنيد، سياره حاکم شما يعني عطارد وسوسه‌تان مي‌كند كه آنچه در ذهنتان داريد را قبل از اينكه به عواقبش بينديشيد، بيان کنيد. اين مهم نيست كه شما منظور بدي از حرف تان داشته باشيد يا نه؛ اما ممكن است شما قبل از اينكه متوجه شويد چه گفته ايد، با حرفتان احساسات كسي را خدشه دار كنيد. شايد اين مسئله براي شما مهم نباشد و ناراحت نشويد، اما ممكن است ديگران اين طور فكر نكنند.



فال روزانه در روز 8 آذر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه​


با وجود اينكه شما معمولا زماني كه مي‌خواهيد نيازهايتان را بيان كنيد احتياط مي‌كنيد و محافظه كار هستيد، اما ممكن است امروز اجازه بدهيد ديگران بدانند شما دقيقا چه مي‌خواهيد. شما ممكن است اكنون خارج از چهارچوب عمل كنيد، ‌اما لزوما به اين معنا نيست كه ديگران هم دوست داشته باشند به شما بپيوندند.



فال روزانه در روز 8 آذر 1399 برای متولدین خرداد ماه​


ديگران ممكن است امروز شما را سرسخت و جنجالي ببينند، اما شما فقط اوقات خوبي خواهيد داشت. اگر حرفي زديد كه شخص حساسي از آن حرف ناراحت شد و رنجيد شما كمك زيادي نمي‌توانيد به او بكنيد. قصد شما اين است كه باهوش باشيد و نمي‌خواهيد خوب فكر كنيد. شما حدود خود را رعايت نمي‌كنيد و اينكه فقط نظرات خود را به كرسي مي‌نشانيد. با اين وجود، احترام گذاشتن به احساسات ديگران مي‌تواند يك ايده زيركانه باشد.



فال روزانه در روز 8 آذر 1399 برای متولدین تیر ماه​


امروز به نظر مي‌رسد كه هر كس مشغول لذت بردن از زندگي اش است، اما به نظر مي‌رسد كه شما در تنگنا گير افتاده ايد. اگرچه اين موقعيت ممكن است داراي پيچيدگي‌هاي نامحسوسي باشد، اما شما بايد بين تغيير و ماندن در موقعيت كنوني يكي را انتخاب كنيد. اگرچه نشانه‌ها حاكي از روند رو به رشد مسايل دارد، اما براي شما سخت است كه از آن وضعيت نجات يابيد. به ياد داشته باشيد كه لازم نيست زندگي تان را خراب كنيد؛ فقط با گام‌هاي كوچك اما پي در پي رو به جلو حركت كنيد.



فال روزانه در روز 8 آذر 1399 برای متولدین مرداد ماه​


عدم خويشتن داري – يا كمبود آن- مي‌تواند امروز مشكل ساز باشد. شما فقط نمي‌توانيد ببينيد كه خوشي و تفريح تان دارد كاهش مي‌يابد. شما مي‌دانيد كه چه چيزي احساس خوبي به شما مي‌دهد و ممكن است خودتان را مجاب كنيد كه هر چه بيشتر بهتر. اين ممكن است درست باشد، اما محدود به شرايط خاص مي‌شود. سعي كنيد محدوديت‌هاي به جا و مناسب خود را بشناسيد.



فال روزانه در روز 8 آذر 1399 برای متولدین شهریور ماه​


مطرح کردن عميق ترين احساسات تان ممكن است سياست مدارانه ترين كار امروزتان باشد، به خاطر اين كه مريخ بي پروا و جسور به سياره شما يعني عطارد مي‌پيوندد. ممكن است امروز با فردي مواجه شويد كه لبخند گرمي ‌بر صورت دارد، اما شما از آن به عنوان يك حيله و نيرنگ تعبير مي‌كنيد. شايد رفتار غير مستقيم شما به ديگران حس معذب بودن بدهد. به هر حال، اگر شما اغلب اوقات، هوشيارانه خلق و خو و احوال تان را به ديگران نزديك كنيد مي‌توانيد، كمك كننده باشيد.



فال روزانه در روز 8 آذر 1399 برای متولدین مهر ماه​


سياره حاكم شما ونوس از جانب اورانوس هيجان زده يك شوك الكتريكي دريافت مي‌كند، بخش‌هاي استوار و محكم زندگي شخصي شما سست مي‌شود و امكاناتي به وجود مي‌آيند كه ممكن است بسيار بي ثبات باشد. شايد كسي شما را با پيشنهاد غير قابل انتظاري وسوسه كند. بله گفتن کار آساني است. اما اگر کارتان را زود تعطيل كنيد يا نهار طولاني داشته باشيد، کارهاي شما مي‌تواند عواقب منفي داشته باشد. به خودتان اجازه بازي بدهيد، اما اغراق شده بازي نكنيد.



فال روزانه در روز 8 آذر 1399 برای متولدین آبان ماه​


عطارد كه در قوس نشاط آور به سياره شما مي‌پيوندد، باعث مي‌شود به شما اختيار بدهد كه با اقتدار از افكار تان صحبت كنيد. شما نه تنها به اين کار ترغيب خواهيد شد، بلكه مي‌توانيد در رفتارهاي معمولي تان هم اين روش را ادامه بدهيد. فقط بينديشيد كه چه زماني تمامش كنيد. وگرنه ارتباطاتتان را زودتر از آنچه كه آن‌ها را ساخته بوديد خراب مي‌كنيد.



فال روزانه در روز 8 آذر 1399 برای متولدین آذر ماه​


امروز خورشيد درخشان بر زمين مي‌تابد و براي غلبه با سياره حاكم شما، يعني ژوپيتر بزرگ در جنگ است. همه چيز اغراق آميز است، اما شما بايد مشخص كنيد كه چه چيز واقعي است و چه چيز نيست. شما به خاطر ايده‌هاي جديد مربوط به احساسات گذشته هيجان زده شده ايد؛ چراکه كه فكر مي‌كرديد آنها واقع بينانه هستند و اكنون دريافته‌ايد که اينگونه نيست. اگر الان استثناً چيزي خوب به نظر مي‌رسد، قبل از اين كه تصميم نهايي را بگيريد، صبر كنيد تا ببينيد فردا نسبت به آن چه حسي خواهيد داشت.



فال روزانه در روز 8 آذر 1399 برای متولدین دی ماه​


به همان مقدار تفريحي كه امروز داريد قناعت کنيد، به اين خاطر كه مي‌دانيد زندگي طي روزها و هفته‌هاي آينده چقدر جدي مي شود. زمانيكه مي‌دانيد بايد كاري انجام دهيد كه به بهبود وضعيت فعلي تان كمك كند، برايتان سخت است كه کاملاً بازنده باشيد. با وجود اين، زمانيكه فرصتي براي كار كردن به وجود مي‌آيد، هنوز ايده خوبي است كه خوش گذراني کنيد؛ اگر زماني براي آرامش به خودتان بدهيد، راحت‌تر مي‌توانيد به سر کار برگرديد.



فال روزانه در روز 8 آذر 1399 برای متولدین بهمن ماه​


يك سورپرايز جالب ممكن است روزتان را در راهي كه هيچ انتظارش را نداشتيد بيندازد. به هر حال، انتخاب با شماست. ونوس دوست داشتني به همراه سياره شما يعني اورانوس ياور شما هستند. متاسفانه، ممكن است در توازن اوضاع مشكل داشته باشيد، بار زيادي بر دوش گرفتن ممكن است كيفيت برنامه‌ها را پايين بياورد. كمي ‌اعتدال مي‌تواند روزتان را نجات دهد.



فال روزانه در روز 8 آذر 1399 برای متولدین اسفند ماه​


حاكم قديمي يعني ‌سياره ژوپيتر سر حال است و امروز مي‌تواند شما را وسوسه كند كه از علامات ايست بگذريد بدون اينكه حتي سرعت خود را آرام كنيد. همه چيز به نظر خوب مي‌رسد، اما اگر از شرايط آگاه نباشيد، ممکن است اوضاع تغيير کند. مي‌توانيد بوسيله تمركز كامل داشتن روي تمام كارهايي كه در تمام روز انجام مي‌دهيد، از حوادث و غافلگيري‌هاي ناخوشايند جلوگيري كنيد.



The post فال روزانه 8 آذر 1399 appeared first on فال آنلاین نورگرام ♋.

ادامه مطلب...
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا