فال روزانه 13 آذر 1399

shaho

عضو انجمن

فال روزانه آنلاین 13 آذر 1399​


فال روزانه در روز 13 آذر 1399 برای متولدین فروردین ماه​


امروز شما حتي اگر ترجيح مي‌دهيد که جاي ديگري باشيد، مسئوليت پذيرتر از هميشه مي‌شويد. خوشبختانه شما قادر هستيد خاطرات تجربه‌هاي اخيرتان که حس خوبي بهتان مي‌دهد را در ذهن نگه داريد و بدين علت مي‌توانيد تا چند روز سخت کار کنيد. باوجود اينکه زندگي کردن در گذشته در نهايت چيزي نيست که شما بهش نياز داشته باشيد، ولي هم اکنون مرور کردن لذت‌هاي اخير در ذهنتان مي‌تواند در غلبه کردن بر نااميدي بهتان کمک کند.



فال روزانه در روز 13 آذر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه​


وقتي که مسائل قديمي ‌با حوادث زمان حال يکسان و يک شکل مي‌شوند، اين مسائل کهنه دوباره سر برمي‌آورند، اما اگر در لحظه حال تشديد نشوند و خيلي متفاوت باشند ايجاد ناراحتي و عقده روحي نخواهند کرد. اگر شما نمي‌توانيد يک خاطره ناراحت کننده را از ذهنتان پاک کنيد، سرکوب کردن آن فقط قدرت بيشتري بهتان مي‌دهد. فقط خاطره خود را با هر کسي که بهش رسيديد مطرح نکنيد؛ قبل از اينکه سفره دل خود را باز کنيد يک فرد قابل اعتماد پيدا کنيد.



فال روزانه در روز 13 آذر 1399 برای متولدین خرداد ماه​


امروز يک نفر سعي مي‌کند در شرايطي که شايد خيلي هم مثبت نباشد، مثبت انديشي و خوشبيني را به شما القا کند. شما مي‌توانيد بدون اينکه مقاومت خيلي زيادي از خود نشان دهيد حرف‌هاي اين شخص را قبول کنيد. شناختن حد و حدود خود قدمي ‌حياتي در روند پيشرفت شما به حساب مي‌آيد، اما عمل کردن بر اساس آنچه احساس مي‌کنيد حتي از آن هم مهم تر است.



فال روزانه در روز 13 آذر 1399 برای متولدین تیر ماه​


شما امروز در مورد يکي از پروژه‌هاي کاريتان ايده‌هاي خيلي بزرگي در سر داريد، اما شک و ترديدي که به خود داريد مانع از اين مي‌شود به افراد ديگر بگوييد که در سرتان چه مي‌گذرد. شايد شما روزهاي ديگري را به ياد آوريد که به اندازه کافي به حرف‌هايي که مي‌زديد عمل نمي‌کرديد. باوجود اين عصباني شدن کاري بي اساس و بي فايده است. اگر شما به ميزان حد و حدود خود وفادار باشيد، راحت تر مي‌توانيد افکار خود را با ديگران در ميان بگذاريد. بهتر است به جاي اينکه قول‌هايي بدهيد که از عهده انجام دادنشان برنياييد، از افراد ديگر هم کمک بخواهيد.



فال روزانه در روز 13 آذر 1399 برای متولدین مرداد ماه​


امروز وقتي يک نفر به طور غير عمد مطلبي که شما مدت‌ها آن را به دست فراموشي سپرده بوديد را عنوان مي‌کند، مي‌تواند احساسات شما را جريحه دار کند. حتي اگر مستقيماً شما را وارد موضوع کرد، شما به خودتان نگيريد! شايد درک اين موضوع کمي‌ سخت باشد، ولي بيشتر به احساسات ديگران بستگي دارد تا به واکنش شما. رفتن به مسيري عاطفي و عقلاني براي شما امري واجب است، وگرنه شما به جاي اينکه درآينده به جلو برويد در زمان گذشته باقي مي‌مانيد.



فال روزانه در روز 13 آذر 1399 برای متولدین شهریور ماه​


از وقتي که شما کاملاً مواظب حرف‌هايي که مي‌زنيد هستيد، وقتي که با درخواست‌هاي افراد ديگر موافقت مي‌کنيد و بعد زير قول خود مي‌زنيد، آنها حسابي متعجب مي‌شوند. دليل اصلي موافقت شما از آنجا نشات مي‌گيرد که شما مي‌خواهيد افرادي که دوستشان داريد را از خود راضي نگه داريد. به محض اينکه به اين موضوع فکر مي‌کنيد، به سرعت مي‌توانيد قضاوت‌هاي اشتباه خود را اصلاح کنيد. يادتان باشد که همه مردم اشتباه مي‌کنند؛ هرچه زودتر اشتباهات خود را جبران کنيد برايتان بهتر است.



فال روزانه در روز 13 آذر 1399 برای متولدین مهر ماه​


شما معمولاً تنها كسي هستيد كه به خاطر اينكه افراد ديگر نسبت به اتفاقاتي كه روي مي‌دهد حس خوبي داشته باشند، با رضايت احساسات خود را پنهان مي‌کنيد. اما امروز صبرتان ديگر به انتها رسيده و بدون اينکه به اندازه کافي براي بررسي کردن تاثيرات واکنش خود زمان بگذاريد، به طور حسي واکنش نشان مي‌دهيد. اگر يک نفر را ناراحت نکرديد زياد به خودتان سخت نگيريد. توجه کردن به نيازهاي شخصي خود به مراتب مهم‌تر از برقرار کردن يک محيط دوستانه است.



فال روزانه در روز 13 آذر 1399 برای متولدین آبان ماه​


امروز حواستان باشد احساسات افراد ديگر را ناديده نگيريد، براي اينکه طبيعت جاه طلبانه شما امروز در مسيري قرارتان مي‌دهد که به هيچ چيز به جز رسيدن به اهدافتان فکر نمي‌کنيد. فعاليت و سازنده بودن خيلي خوب است، اما در زندگي چيزهايي مهم‌تر از کار سخت و روزانه وجود دارد. قدم‌هايتان را آرام تر برداريد تا بتوانيد در بين راه گل‌هاي خوش بويي که وجود دارند را ببوييد!



فال روزانه در روز 13 آذر 1399 برای متولدین آذر ماه​


شما وارد يک مرحله وقفه و سکون سازنده شده‌ايد که حتي قادر نيستيد پروژه‌تان را يک مرحله به جلو ببريد. اما اجازه ندهيد نااميدي روزتان را خراب کند. فقط براي مدتي کاري متفاوت انجام دهيد. يک بار که به طور موثري توجه خود را به سمت موضوعات ديگر منحرف کنيد، دوباره قدرت خلاقانه خود را باز خواهيد يافت. وقتي که اين اتفاق افتاد سعي کنيد خودتان را براي اين فوران انرژي آماده کنيد.



فال روزانه در روز 13 آذر 1399 برای متولدین دی ماه​


امروز بيش از اندازه روياپردازي مي‌کنيد و در اين روياهاي براي مشکل اخير خود راه حل‌هاي مضاعفي به ذهنتان مي‌رسد. ولي متاسفانه نمي‌توانيد بگوييد کدام يک از راه حل‌هاي از همه بهتر است. امروز حس شما بهتان مي‌گويد اولين فکري که به ذهنتان آمد را قبول کنيد، ولي هم اکنون اين ديدگاه لزوماً روشي عاقلانه نيست. پس قبل از اينکه تصميم نهايي بگيريد، براي فکر کردن به هر گزينه‌اي که به ذهنتان مي‌رسد وقت بگذاريد.



فال روزانه در روز 13 آذر 1399 برای متولدین بهمن ماه​


امروز برج دلو منطقي و پلوتون رويايي در نشانه شما به يکديگر ملحق مي‌شوند و به وسيله يک سري از ضعف‌هاي احساس غير شخصي عکس‌العمل شما در بوته آزمايش قرار داده مي‌شود. هم اکنون حجتي اگر جواب صحيح هر سئوالي را بدانيد، واقعا دلتان مي‌خواهيد با گزينه‌هاي مشابه کمتري مواجه بشويد. حفظ کردن يک سبک منطقي تر به دوستان‌تان اجازه مي‌دهد رابطه عميق‌تري با شما برقرار کنند.



فال روزانه در روز 13 آذر 1399 برای متولدین اسفند ماه​


امروز با وجود اينکه افراد ديگر فکر مي‌کنند که شما خيلي به خودتان اطمينان داريد، اما در حقيقت شما با چهره بي تفاوتي که به خود گرفته‌ايد قصد پنهان کردن ضعف‌هاي خود را داريد. عجيب اينکه عنوان کردن شک‌هايي که به خودتان داريد بيشتر از پنهان کردنشان قدرت شخصيتي شما را بالا مي‌برد. حتي اگر ديگران گوش شنوا ندارند، از صحبت کردن در مورد حقيقت نهراسيد. در نهايت اگر شما نسبت به احساس خود صادق باشيد، نگرش شما نسبت به جهان بيرون قدرتمندتر خواهد شد.



The post فال روزانه 13 آذر 1399 appeared first on فال آنلاین نورگرام ♋.

ادامه مطلب...
 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی ,
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا