عکس بواسیر خفیف خارجی؛ شکل بیرون زدگی هموروئید

مشاهده انواع بواسیر با عکس می‌تواند به شما در تشخیص این بیماری کمک کند. اکثر بیماران مبتلا به هموروئید هنگام مواجهه با علائم و نشانه‌های این بیماری، ممکن است آن را با عارضه‌های دیگر اشتباه بگیرند. در این مقاله از درمان کلینیک با شکل ظاهری و عکس بواسیر خارجی، خفیف، ترومبوزه، داخلی و بیرون زده آشنا می‌شوید:

عکس بواسیر خفیف زنان و مردان​

بواسیر خفیف به نوعی از بیماری گفته می‌شود که در مراحل اولیه قرار دارد و علائم آن جزئی است. شناسایی و درمان به موقع این بیماری اهمیت بسیاری دارد، زیرا تعلل در درمان باعث می‌شود بیماری در مدت کوتاهی پیشرفت چشمگیری داشته و درمان آن نیز به همین نسبت پیچیده‌تر شود. علائم هموروئید در زنان و مردان تفاوت چندانی ندارد.


عکس بواسیر خارجی و ترومبوزه​

با مشاهده تصویر بواسیر خارجی درمی‌یابیم که آسیب دیدن رگ‌های زیر پوست اطراف مقعد منجر به بروز این نوع هموروئید می‌شود که با ایجاد تورم در اطراف و بیرون مقعد و درگیر کردن اعصاب این ناحیه می‌تواند درد، سوزش و خارش زیادی را برای فرد مبتلا ایجاد کند. اجابت مزاج خشک یا همان یبوست یکی از عوامل موثر در تشدید درد و ناراحتی این نوع هموروئید است.


همچنین در عکس بواسیر ترومبوزه می‌بینید که این عارضه هم در حقیقت همان هموروئید خارجی یا داخلی است که به شکل کیسه‌ای پر از خون در بیرون از مقعد دیده می‌شود و معمولا دردناک و آزار دهنده است.

این نوع هموروئید باید هرچه سریع تر درمان شود تا زندگی فرد را مختل نکند. با مشاهده تصاویر هموروئید می‌توانید نوع ترومبوز این بیماری را به راحتی تشخیص دهید.


 


🔴 لینک های مفید: شبیه ساز منظومه شمسی , خرید لایک ارزان
میزبانی شده توسط سرورهای قدرتمند افیکس هاست

بالا